@!@!فرش کاشان - فرش 700 شانه - فرش 1000 شانه
آپلود فایل
صندلی تالار
کاشت مو
دانلود آهنگ
عطر ادکلن لیلیوم
مانتو اکسون
وبلاگ
نوشته شده توسط : محمد

قیمت فرش 1000 شانه

فرش 1000 شانه قیمت رقابتی دارد با توجه به اینکه تولید کننده های فرش ماشینی در سالهای اخیر به تولید فرش های مدرن تهران پسند رو آورده اند و در چند سال اخیر فرش 1000 شانه رقابتی گرفته و دلیل اصلی آن هم افزایش تولید فرش 1000 شانه میباشد.
البته فرش 1000 شانه قیمت آن نسبت به 2 سال اخیر کاهش داشته و تولید کننده های فرش ماشینی با کاهش قیمت تمام شده فرش 1000 شانه  آن را کاهش داده اند. اما این تنها دلیل کاهش قیمت فرش 1000 شانه نیست. farsh kashan یکی دیگه از دلایل کاهش قیمت فرش 1000 شانه تولید نخ خواب این فرش توسط تولید کنندگان داخلی است. قبلا تولید کنندگان فرش 1000 شانه قیمت بالاتری پرداخت می کردند جهت مواد اولیه و واردات نخ از اروپا یا از ترکیه. دلیل اصلی البته زیاد شدن تعداد فرش 1000 شانه قیمت آنرا هم کاهش داده است.

فرش ماشینی 1000 شانه

تولید فرش ماشینی  1000 شانه به صورت گسترده ای در شرکت فرش کاشان (farsh mashini) رو به رشد می باشد . فرش ماشینی 1000 شانه با تراکم 3000 جزء فرش های مرغوب شرکت فرش کاشان می باشد. نمایندگی فرش کاشان با ارائه فرش ماشینی 1000 شانه و فرش 700 شانه و تابلو فرش توانسته رضایت مشتریان خود را جلب کند چرا که نمایندگی فرش کاشان محصولات خود را از شرکت فرش کاشان ( فرش آرمان ) تهیه می کند و نماینده شرکت فرش کاشان در سراسر ایران می باشد.
خاصیت فرش ماشینی 1000 شانه این است که با تراکم بالا و بافت ریز و نخ ریز و محکم به فرشی ظریف و با کیفیت و بادوام تبدیل شده است.
در شرکت فرش کاشان برای تولید فرش 1000 شانه از طراحی و خلاقیت بالقوه هنرمندان فرش ماشینی کاشان استفاده می شود لذا فرش ماشینی 1000 شانه جزء فرش های جدید و مرغوب شرکت فرش کاشان sherkate farsh می باشد.
البته فرش 700 شانه نیز جزء فرش های با کیفیت و خوش طرح و هنری شرکت فرش کاشان می باشد.
فرش ماشینی کاشان 1000 شانه، فرش هفتصد شانه، تابلو های فرش، همه و همه از محصولات شرکت فرش کاشان ( فرش آرمان ) می باشد که در رنگ ها و طرح های مختلف به بازار عرضه می شوند.

فرش 700 شانه

فرش 700 شانه کاشان دستبافت گونه و 8 رنگ میباشند. مشتریان گرامی با مراجعه به نمایندگی فرش کاشان در سراسر ایران می توانند به راحتی فرش 700 شانه کاشان را تهیه کنند. فرش 700 شانه تراکم 2550 از نخ 100% اکرلیک هیت ست می باشد . همان طور که می دانید ویژگی نخ اکرلیک نخ بدون پرز دهی و الیاف نرم می باشد. نخ اکرلیک که با آن شرکت فرش کاشان ( فرش آرمان ) فرش 700 شانه کاشان را تولید می کنند برتری هایی دارد مانند رنگ های زنده و شفاف و مقاومت در برابر حرارت و … که این برتری در فرش های پلی استر و غیر اکرلیک وجود ندارد.
طرح دستبافت گونه قیمت فرش 700 شانه کاشان که در شرکت فرش کاشان ( فرش آرمان ) به تولید می رسد در متراژ 6 متری و 9 متری و 12 متری یعنی  3×2 و 5/3×5/2 و 4×3  می باشد.

فرش 700 شانه تراکم 2550

فرش 700 شانه تراکم 2550 تولید فرش ماشینی کاشان در یک متر عرضی دارای 700 گره ( ریشه ) می باشد. با توجه به آنچه گفته شد منظور از شانه تراکم عرضی و منظور از تراکم ، تراکم طولی می باشد.
شرکت فرش آرمان با تولید فرش 700 شانه تراکم 2550 توانسته رضایت مصرف کنندگان عزیز را جلب نمایند چرا که طرح و نقش در فرش 700 شانه تراکم2550 به گونه ای خاص و نوع بافت با پیشرفته ترین نوع دستگاه Hcp می باشد. تولید فرش 700 شانه تراکم 2550 در شرکت فرش کاشان ( فرش آرمان ) در طی سال با رشد قابل توجهی روبرو می باشد و شرکت فرش آرمان هر لحظه در تلاش است که بتواند فرش 700 شانه تراکم 2550 را با بهترین کیفیت بدست مشتریان و مصرف کنندگان گرامی برساند لذا نمایندگی شرکت فرش ماشینی  کاشان در سراسر ایران با فروش فرش 700 شانه تراکم 2550 در تحقق این امر به شرکت فرش کاشان ( فرش آرمان ) کمک کنند.
فرش 700 شانه تراکم 2550 و فرش 700 شانه تراکم 2250 هر دو جزء فرش  700 شانه مرغوب به حساب می آیند اما فرش 700 شانه تراکم 2550 به نسبت دیگری از کیفیت و تو پری بیشتری برخوردار می باشد لذا فرش 700 شانه تراکم 2550 با دوام تر و نرم تر از دیگریست.

اخذ نمایندگی فرش

اخذ نمایندگی شرکت فرش کاشان : مقوله فرش و تولید فرش و نمایندگی فرش ماشینی کاشان در این دوره که نسل ما زندگی میکند دارای فعالیت گسترده ای می باشد. ما سعی داریم در این مقاله کوتاه برای اخذ نمایندگی فرش از جمله تابلوی فرش یا فرش کاشان نکاتی را عنوان کنیم.
و از آنجایی لیست کارخانه های فرش کاشان که تولید فرش به کار آفرینی کمک شایانی می کند و باعث کمک به اقتصاد شده بسیاری در پی اخذ نمایندگی فرش می باشند.
اخذ نمایندگی فرش را از جنبه های مختلف بررسی میکنیم:
رزومه کارخانجات فرش کاشان: از آنجایی که فروش فرش ماشینی و تابلو فرش ماشینی نیاز به مهارت و اطلاعات کافی دارد کسانی که برای گرفتن نمایندگی فرش کاشان مراجعه می کنند باید رزومه خود را تحویل دهند و سوابق خود را معرفی کنند. رزومه برای اخذ نمایندگی فرش عبارت است از : مشخصات شناسنامه ای ، تحصیلات، مهارت ها، سوابق کاری، ادرس و…

خرید فرش از کارخانه

مکان کارخانه فرش ماشینی کاشان: عزیزانی که برای نمایندگی فرش به شرکت های فرش یا سایت های اعطای نمایندگی فرش مراجعه می کنند لازم است مکان مشخص و دقیقی را برای فروش و فعالیت خود معرفی کنند. و البته مسیولیت فراهم نمودن امکانات فروشگاه و تهیه و تجهیز فروشگاه یا هر مکان مناسبی جهت توزیع مطلوب در بیشتر شرکت ها به عهده متقاضی  نمایندگی فرش می باشد.
شرایط کارخانه فرش ماشینی: شرکت ها برای اعطای نمایندگی فرش به کسانی که خواهان اخذ نمایندگی فرش می باشند شرایط متناسب با شرکت خود را عنوان می کنند و مراجعه کننده  نمایندگی فرش  در صورتی می توانند موفق به اخذ نمایندگی فرش شوند که بتوانن این شرایط را بپذیرند.

فرش 1200 شانه

قیمت فرش 1200 شانه کاشان با کیفیت مرغوب و طرح و رنگ بسیار زیبا از دیگر محصولات فرش ماشینی کاشان است که جزء یکی از بهترین و عالی ترین نوع فرش در ایران و جهان محسوب می شود. شرکت فرش ماشینی کاشان با بابفت فرش 1200 شانه توانست مانند همیشه خود را در رده بهترین تولید کننده فرش ماشینی ثابت نگه دارد. فرش 1200 شانه با تراکم 3600 با طرح های هما، لیدا، فرشته، راتا، افشان در رنگ های آبی، کرم، سرمه ای و … چشم هر بیننده و خریداری را خیره میسازد. فرش ماشینی 1200 شانه ابریشم گونه 8 رنگ و بسیار خاص و جذاب است. شما عزیزان می توانید برای مقایسه فقط و فقط روی فرش 1200 شانه دست بکشید و با نوازش آن تفاوت فرش 1200 شانه را با فرش 1000 شانه و فرش 700 شانه تشخیص دهید.
فرش 1200 شانه با جلوه گری نقشه های خود دیوانه وار خود نمایی می کند و بارز ترین نوع فرش ماشینی کاشان را به رخ می کشد. فرش 1200 شانه بعد فرش 1000 شانه تولید و به بازار عرضه شد. خریداران فرش 1200 شانه با یک نگاه جذب نقش های زیبای آن می شوند.

قیمت فرش 9 متری

یکی از دلایل اینکه قیمت فرش 9 متری ماشینی 700 شانه نسبت به فرش 700 شانه 12 متری و فرش 700 شانه 6 متری قیمت بالاتری دارد این است که شرکت فرش کاشان زمانی که اقدام به تولید فرش 700 شانه 9 متری ماشینی می کند. همان زمان و امکاناتی را به کار می برد که در زمان تولید فرش 700 شانه 12 متری می باشد پس قیمت فرش ماشینی 9 متری  700 شانه تقریبا در حدود قیمت فرش 12 متری مواد اولیه می خواهد از این رو تناسب قیمت فرش 9 متری ماشینی 700 شانه با 12 متری تناسب قابل توجهی می باشد. در کل با توجه به هزینه تمام شده برای فرش 9 متری ماشینی 700 شانه توسط شرکت فرش کاشان ( فرش آرمان ) قیمت این فرش بیشتر است و البته برای فرش 1000 شانه هم صادق می باشد. از این رو قیمت فرش 9 متری ماشینی 700 شانه نسبت به قمیت فرش 12 متری ماشینی 700 شانه بیشتر می باشد. همیشه نمایندگی فرش ماشینی کاشان نسبت به قیمت فرش 9 متری ماشینی 700 شانه معترض می باشند چرا که ایشان به هزینه اولیه برای تولید فرش 9 متری ماشینی 700 شانه توجه ندارند

فرش ماشینی گرد

همه میدانیم که همیشه از فرش ماشینی به عنوان نوعی وسیله مصرفی استفاده نمی شود. مانند استفاده از فرش گرد. این نوع فرش را معمولا در قسمت هایی استفاده می کنند که بیشتر جنبه تزئینی دارد.
از فرش گرد معمولا در وسط مکان های بزرگ استفاده می کنند یا روی فرش را مبل های زیبا میگذارند تا دکوراسیون زیبایی را بیافرینند. تولید فرش گرد اصلا برای تولید کننده ها به صرف نیست چرا که مساحت زیادی را در برمیگیرد اما تولید کننده برای جلب رضایت مشتری سعی در تولید این نوع فرش می کنند.
فرش گرد 700 شانه کیفیت فرش 12 متری 700 شانه و از نظر جنس و البته طرح و رنگ هیچ تفاوتی ندارد و تفاوت این فرش و فرش 6 متری یا 9 متری و 12 متری در ابعاد آنها می باشد.
برای تولید فرش گرد از نقشه مخصوص خود آن استفاده می شود و طرحی را که در فرش ابعاد مستطیل شکل بافت می شود از قبل در نقشه طرح ریزی می شود که این کار توسط نقشه کشی های افراد متبحر انجام می شود و بعد از آن طرح را به دستگاه معرفی کرده و دستگاه شروع به بافت فرش می کند.
فرش مدرن تهران گرد فرشی نیست که همه مردم از آن استفاده کنند و همان طور که گفتیم جزء لوازم مصرفی و لازمه نیست اما اگر در مکانی از آن استفاده شود بسیار زیبا و شکیل می باشد.

شرکت های معتبر فرش

یکی از دغدغه های خریداران فرش و فروشگاههای فرش ماشینی تشخیص شرکت های معتبر فرش از دیگر فروشندگان و واسطه گر های فرش ماشینی می باشد . از آنجایی که بسیاری از فروشندگان فرش تولید کننده نیستن و فقط واسطه گری می کنند و باعث می شوند قیمت فرش ماشینی به صورت واقعی به دست خریداران و مصرف کنندگان نرسد نیاز است که با دقت بسیار در این امر تلاش کنیم تا بتوانیم محصول خود را از تولید کننده اصلی خریداری کنیم.
تولید کنندگان فرش ماشینی که همان شرکت فرش معتبر می باشند همیشه خود نیز از اینکه مجبور هستند واسطه هایی رو در کنار خود داشته باشند موافق نیستند چرا که محصول آنها بدون هیچ نیازی با قیمت بیشتری به دست مصرف کننده می رسد.
شرکت های معتبر فرش همیشه در تلاشند فرش با کیفیت و مرغوب به دست مشتری برسانند چرا که تحویل فرش با کیفیت نامرغوب به برند و اعتبار شرکت ضربه وارد می کند. از این رو وجود واسطه و تحویل و فروش فرش بی کیفیت توسط واسطه ها با نام و برند شرکت های معتبر ضرر زیادی به شرکت های معتبر فرش می رساند.





:: بازديد از اين مطلب : 278
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
تاريخ انتشار : سه شنبه 14 دی 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با اين پست
ليست
مي توانيد ديدگاه خود را بنويسيد


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: