__ کارخانه های فرش ماشینی
آپلود فایل
صندلی تالار
کاشت مو
دانلود آهنگ
عطر ادکلن لیلیوم
مانتو اکسون
وبلاگ
نوشته شده توسط : محمد

اسامی کارخانه های فرش ماشینی کاشان به صورت جامع تقریبا در جایی ثبت نشده است البته اسامی کارخانه های فرش کاشان برای فروشگاههای فرش اهمیت زیادی دارد ولی معمولا برای بدست آوردن اسامی لیست کارخانجات فرش کاشان بسیار به زحمت می افتند فروشگاههای فرش ماشینی که سفارش فرش 700 شانه ، فرش 1000 شانه و فرش 1200 شانه دارند اکثرا از کارخانجات فرش ماشینی کاشان خرید می کنند. و زمانی که از یک کارخانه فرش ماشینی خرید می کنند و به مشکل برمی خورند به دنبال دیگر کارخانه های فرش ماشینی کاشان هستند و در این مواقع اسامی کارخانه های فرش ماشینی تولید کننده برایشان اهمیت دارد که بهترین را آن جستجو کردن در اینترنت می باشد.

روپله ای ۷۰۰ شانه

شاید برایتان جالب باشد که بدانید تولیدات فرش فقط فرش ۷۰۰ شانه ، فرش ۱۰۰۰ شانه و فرش ۱۲۰۰ شانه و قالیچه نیست. بلکه تیکه هایی در ابعاد خیلی کوچک نیز بافت میشود و جزء تولیدات شرکت های فرش میباشد مانند روپله ای ۷۰۰ شانه.
فرش روپله ای ۷۰۰ شانه در ابعاد ۸۰×۲۵ و ۷۰×۲۵ و … بافت میشود و لازم به ذکر است که کیفیت و جنس و مرغوبیت این روپله ها مانند فرش های تولید شده شرکت فرش هماهنگی داشته و راحت میتوان روپله ای را با فرش های مصرفی ست کرد تا خانه ای شکیل تر و مکانی جذاب تری داشته باشیم.

 

فرش 1000 شانه قیمت

تنوع در فرش مدرن کاشان بسیار زیاد می باشد. به نوعی که خریداران گاهی مطمئنا به راهنمایی زیادی برای انتخاب و خرید نیاز دارند. به همین دلیل ما تصمیم داریم در خرید انواع فرش کاشان به شما کمک کنیم. فرش 1000 شانه از جمله فرش های بسیار معروف و خوش طرح می باشد که چشم هر بیننده ای را به خود خیره می کند. فرش 1000 شانه در طرح ها و رنگ های مختلف موجود می باشد . در فرش کاشان فرش 1000 شانه بسیار با ارزش و قابل می باشد تا جایی که بسیاری از افراد نمی توانن تفاوتی بین فرش دستبافت و فرش ماشینی کاشان پیدا کنند. دلیل جذابیت و زیبایی بسیار بالای این فرش  تراکم بالای این فرش می باشد.

فرش 700 شانه قیمت

فرش 700 شانه قیمت متفاوتی دارد چرا که بعضی از فرش های 700 شانه با دستگاهه ای تکسیما تولید می شود اما بعضی دیگر با دستگاه های بهتر از این رو فرش 700 شانه قیمت با دستگاههایی که بهتر هستند گران تر و با کیفیت تر می باشند.

فرش گرد

همه میدانیم که همیشه از فرش ماشینی به عنوان نوعی وسیله مصرفی استفاده نمی شود. مانند استفاده از فرش گرد. این نوع فرش را معمولا در قسمت هایی استفاده می کنند که بیشتر جنبه تزئینی دارد.
از فرش فانتزی گرد معمولا در وسط مکان های بزرگ استفاده می کنند یا روی فرش را مبل های زیبا میگذارند تا دکوراسیون زیبایی را بیافرینند. تولید فرش گرد اصلا برای تولید کننده ها به صرف نیست چرا که مساحت زیادی را در برمیگیرد اما تولید کننده برای جلب رضایت مشتری سعی در تولید این نوع فرش می کنند.
فرش گرد 700 شانه کیفیت فرش 12 متری 700 شانه و از نظر جنس و البته طرح و رنگ هیچ تفاوتی ندارد و تفاوت این فرش و فرش 6 متری یا 9 متری و 12 متری در ابعاد آنها می باشد.
برای تولید فرش ابریشم گرد از نقشه مخصوص خود آن استفاده می شود و طرحی را که در فرش ابعاد مستطیل شکل بافت می شود از قبل در نقشه طرح ریزی می شود که این کار توسط نقشه کشی های افراد متبحر انجام می شود و بعد از آن طرح را به دستگاه معرفی کرده و دستگاه شروع به بافت فرش می کند.
فرش گرد فرشی نیست که همه مردم از آن استفاده کنند و همان طور که گفتیم جزء لوازم مصرفی و لازمه نیست اما اگر در مکانی از آن استفاده شود بسیار زیبا و شکیل می باشد.

اسامی کارخانه های فرش کاشان به صورت جامع تقریبا در جایی ثبت نشده است البته اسامی کارخانه های فرش کاشان برای فروشگاههای فرش اهمیت زیادی دارد ولی معمولا برای بدست آوردن شماره تلفن کارخانه های فرش کاشان بسیار به زحمت می افتند فروشگاههای فرش ماشینی که سفارش فرش 700 شانه ، فرش 1000 شانه و فرش 1200 شانه دارند اکثرا از کارخانجات فرش ماشینی کاشان خرید می کنند. و زمانی که از یک کارخانه فرش ماشینی خرید می کنند و به مشکل برمی خورند به دنبال دیگر کارخانه های فرش ماشینی کاشان هستند و در این مواقع اسامی کارخانه فرش ماشینی برایشان اهمیت دارد که بهترین را آن جستجو کردن در اینترنت می باشد.

فرش 12 متری

فرش ماشینی 12 متری یکی از تولیدات کارخانه های فرش ماشینی میباشد که در ابعاد 4*3 بافت میشود.فرش ماشینی 12 متری نیز مانند فرش 9 متری ماشینی به صورت فرش 700 شانه یا فرش 1000 شانه یا فرش 1200 شانه تولید میشود و به طور کلی وقتی صحبت از متراژ فرش ماشینی میشود و هیچ ربطی به تراکم و شانه فرش ندارد.فرش ماشینی میتواند به صورت قالیچه باشد اما با 1200 شانه و تراکم 3500 و میتواند فرش 12 متری باشد با کمترین شانه و تراکم.فرش ماشینی 12 متری در طرح و نقشه های مختلف بافت میشود و چون ابعاد کوچکی ندارد طرح و نقش در این فرش به وضوح رخ نمایی میکند.
بسیاری هستند که به جای فرش 12 متری از دو تخته فرش 6 متری استفاده میکنند اما باید بگوییم که استفاده از یک تخته فرش ماشینی 12 متری بهتر از دو تخته فرش ماشینی 6 متری است چرا که نقشه و طرح جالب تری را میتوانیم به رخ بکشانیم.

خرید اینترنتی فرش

خرید اینترنتی فرش ارزان قیمت ماشینی در سال های اخیر زیاد شده است و به همین دلیل بسیاری از افراد با طراحی وبسایت خرید اینترنتی فرش ماشینی اقدام به فروش فرش ماشینی به صورت اینترنتی می کنند








:: بازديد از اين مطلب : 268
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
تاريخ انتشار : سه شنبه 14 دی 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با اين پست
ليست
مي توانيد ديدگاه خود را بنويسيد


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: