چگونه با دوست پسرمان رفتار کنیم';;
آپلود فایل
صندلی تالار
کاشت مو
دانلود آهنگ
عطر ادکلن لیلیوم
مانتو اکسون
وبلاگ
نوشته شده توسط : محمد

چگونه پسری را دیوانه خود کنیم ؟ شاید برای شما هم پیش آمده باشد که در اطرافتان به دختری غبطه خورده باشید و بخواهید مثل او پسری را دیوانه وار عاشق خود کنید.

متاسفانه بعضی از دختر خانم ها زمانی که با یک پسر در ارتباط هستند خیلی از نکات را نمی دانند یا رعایت نمی کنند و همین موارد باعث می شود آن نیرو و جاذبه ای که باید از سوی دختر، پسر را مجذوب خود کند، احساس نمی شود و بعد از مدتی به صورت ناخودآگاه پسر نسبت به دختر دلسرد می شود.

یکی از مواردی که می خواهم در مقاله چگونه پسری را دیوانه خود کنیم به شما آموزش دهم: فهمیدن خواسته پسر مورد علاقه تان و تحسین و تشویق او برای رسیدن به آن است.

مزایای تشویق انسان چیست؟

  • وقتی شخصی تحسین شود، احساس ارزشمندی و قدرت می کند.
  • موجب می شود که در فرد اعتماد به نفس به وجود آید.
  • استعدادهای نهفته اش شکوفا می شود و فرصتی است تا به توانمندی و ارزش های خود پی ببرد.
  • تشویق، انسان را از ناامیدی نجات می دهد و به زندگی دلگرم می کند.
  • گاهی یک تشویق، مسیر زندگی فرد را دگرگون می سازد.

چگونه پسری را دیوانه خود کنیم

اگر شما هم می خواهید به سوال « چگونه یک پسر را دیوانه خود کنیم » که ذهنتان را درگیر خود کرده پاسخ دهید باید بگویم:

بفهمید پسر چه هدف و آرزوهایی دارد. بعد او را تشویق کنید به خواسته هایش برسد. اگر شما پسر مورد علاقه تان را برای انجام کاری تشویق کنید چنان شور نشاطی در او ایجاد خواهید کرد که او سعی می کند نقص های خود را برطرف کند و فردی توانمند و موفق شود.

پسر وقتی ببیند شما او را درک می کنید و به خواسته هایش بها می دهید، قطعا شیفته و دیوانه شما خواهد شد و پیش خود خواهد گفت: این دختر با تمام دخترهای دیگر فرق می کند. من تنها در کنار او خوشبخت و موفق خواهم بود.

یکی از دوستانم تا مقطع لیسانس درس خوانده بود. بعد از چند سال یک روز اتفاقی او را دیدم و گفت دانشجوی دکتراست.

وقتی شور و اشتیاق او را برای ادامه تحصیل جویا شدم گفت: «حدود ۳ سال پیش با دختری نامزد کردم در اثر تشویق های او در کنکور کارشناسی ارشد شرکت کردم و بعد از گذراندن دوره فوق لیسانس مرا تشویق به شرکت در آزمون دکترا کرد و در این راه همیشه پشتیبان و همراه من بود و با هر موفقیتی که پشت سر می گذاشتم مرا تحسین و تشویق می کرد. به تازگی هم در یک شرکت بزرگ و معتبر کار می کنم.

قبل از اینکه این که با او آشنا شوم فردی بی اعتماد به نفس بودم. دکتر بودن جزء رویاهایم بود اما همیشه توانایی های خود را دست کم می گرفتم تا بالاخره تشویق های نامزدم محرک من شد. من دیوانه وار عاشق او شدم و به خاطر روحیه انگیزشی که داشت در ازدواج با او مصمم و به تازگی با هم ازدواج کردیم.

او می توانست مثل خیلی از دختران دیگر فقط به فکر خودش و خوشگذرانی هایش با پسر باشد. البته من نمی گویم تفریح و لذت چیز بدی است. نه! حرف من این است که او وقتی فهمید هدف و خواسته من در زندگی چیست، تلاش کرد با تشویق ها و حمایت هایش مرا به خواسته ام برساند و به نتیجه هم رسید.»

شما هم دختر خانم عزیز، به نامزدتان در رسیدن به اهدافش کمک کنید و همراه او باشید. او را تشویق کنید تا در کاری که به آن علاقه دارد  پیشرفت کند. موفقیت هایش را صادقانه تحسین کنید تا احساس بهتری به خود پیدا کند. در این صورت است که شما خواهید توانست پسری را دیوانه خود کنید.

 

من دختری ۳۵ ساله هستم که فوق لیسانس دارم. خیلی دوست دارم ازدواج کنم ولی خواستگار ندارم . موقعیت خوبی هم دارم اما نمی دانم چرا خواستگاری ندارم.

از خانواده ام خجالت می کشم که با این سنم هنوز خواستگار ندارم. گاهی دوستانم به من طعنه می زنند و می گویند: تو چرا ازدواج نمی کنی؟ یا اگر دوستان قدیمی ام را ببینم فورا می پرسند: هنوز مجردی؟

اینها حرف های دل دختری بود که برای مشاوره پیش من آمده بود. البته بارها دختران این سوال را به صورت های مختلف از من می پرسند:

  • دوست دارم ازدواج کنم ولی خواستگار ندارم
  • میخوام ازدواج کنم اما خواستگار ندارم
  • با این که موقعیت خوبی دارم اما نمی دانم چرا خواستگاری ندارم
  • میخوام ازدواج کنم ولی نمی دانم چرا خواستگار ندارم

شاید شما هم جزء آن دسته از دختران باشید که می ترسید که تا ابد اوضاع به همین منوال پیش برود و نتوانید ازدواج کنید. اگر به دنبال عواملی هستید که باعث تاخیر در ازدواج تان شده و از بالا رفتن سن خود بیم دارید حتما این مقاله را بخوانید.

متاسفانه در جامعه ما در میان مردم جا افتاده كه خوبیِ دختر را از تعداد خواستگارانش می سنجند. یعنی هر دختری كه تعداد خواستگارانش زیاد باشد دختری خوب و اصل و نسب دار است. اما اگر دختری خواستگار نداشته باشد این طور تعبیر می شود كه حتماً مشكلی دارد كه كسی به سراغش نمی رود. آن وقت است كه دختر و خانواده اش روز به روز نگران و ناامیدتر می شوند و اعتماد به نفس خود را از دست می دهند.

گاهی نداشتن خواستگار به خاطر وجود مانعی بر سر راه است که باید سعی کنید آن مانع را برطرف کنید.

دوست دارم ازدواج کنم ولی خواستگار ندارم

من در این مقاله قصد دارم شما را با چند علت نداشتن خواستگار آشنا کنم:

۱- بعضی از دخترها به علل مختلفی چون کمرویی، خجالتی بودن و درون گرا بودن از حاضر شدن در جمع های خانوادگی یا دوستان سر باز می زنند و ترجیح می دهند بیشتر وقتشان را در خانه باشند. در این حالت نه پسری آنها را می بیند که بپسندد و نه شخصی که دختر را به دیگران معرفی کند برای همین خواستگار ندارد.

من به شما توصیه می کنم از مجالس زنانه، عروسی، … و در مکان هایی که احتمال می دهید ممکن است توسط پسر یا فرد دیگری مثل اعضای خانواده او دیده شوید، دوری نکنید. اگر تا به حال این کار را نمی کردید شاید در ابتدا کمی حضور در جمع برایتان سخت باشد. اما این تکنیک به احتمال زیادی جواب می دهد. من مواررد بسیاری را می شناسم که با همین روش توسط پسر، مادر یا خواهر پسر دیده شدند و این دیدار و آشنایی به ازدواج منجر شده است.

۲- تحصیلات بالای دختر یا نداشتن هم کفو هم گاهی باعث بی خواستگاری می شود. مثلاً دختری را در نظر بگیرید که تا مقطع دکترا درس خوانده باشد. اگر این دختر در یک محیط کوچک زندگی کند و افراد تحصیلکرده زیادی در آنجا نباشد، همتایی برایش وجود ندارد.

دختر تعریف می کرد: دوست دارم ازدواج کنم ولی خواستگار ندارم . بعد از بررسی متوجه شدم او دکترای فیزیک دارد و به تازگی در دانشگاهی تدریس می کند. اما به دلیل اینکه وضع و شرایط مالی پدرش زیاد خوب نیست در یک شهرک کوچک زندگی می کنند. با اینکه دختر موقعیت خوبی دارد اما در اطرافش پسری هم کفو او وجود ندارد.

۳- اگر خانواده ای خوب در محله ای بدنام زندگی كنند احتمال اینکه برای دخترشان خواستگاران خوب بیاید کم می شود؛ زیرا خواستگارها فکر می کنند خود خانواده دختر هم همین گونه است.

متاسفانه امروزه بعضی از خانواده ها به محلی که دختر زندگی می کند بیش از اندازه اهمیت می دهند. مثلاً مادری می گفت: «هر وقت برای قرار خواستگاری به خانه دختر زنگ می زنم اگر ببینم آدرس مربوط به محله های پایین شهر است، نمی روم. آخر جواب مردم را چه بدهم. اگر پرسیدند عروست کجا زندگی می کند چه بگویم؟ دوست دارم پسرم با افتخار بگوید خانوده همسرم از فلان محله هستند نه اینکه خجالت بکشد.»

این فقط ۳ تا از موانع نداشتن خواستگار است در مقالات …. به بقیه موارد خواهم پرداخت.

چگونه با دوست پسرمان رفتار کنیم ؟ خیلی وقت ها به خیال تان دارید خود را در دل پسر مورد علاقه تان جای می کنید در صورتی که اینگونه نیست و چه بسا نتیجه منفی به همراه داشته باشد و او را بیشتر از خود دور می کنید. یکی از این کارها این است که بخواهید همیشه با او باشید.

شاید تعجب کنید و پیش خود بگویید: «من دوست دارم بیشتر اوقاتم را در کنار او باشم. آیا با این کار به جای اینکه خود را به او نزدیکتر کنم دورتر می کنم؟»

حال باید چکار کرد؟ چگونه با دوست پسرمان رفتار کنیم ؟

این احساس را به دوست پسر خود بدهید که بعد از دوستی هم می تواند آزادیش را حفظ کند.

چگونه با دوست پسرمان رفتار کنیم

شما به عنوان یک دختر به رابطه جدید طوری فکر می کنید که قرار است زندگی تان را تغییر دهد، اما پسرها در کنار برقراری رابطه به حفظ وضعیت قبل خود هم فکر می کند. شما دوست دارید بعد دوستی بیشتر وقتتان را با او باشید به سینما، پارک، رستوران و … بروید و از پسر انتظار دارید دور تفریحات با دوستانش را خط بکشد و بیشتر با شما باشد. درحالی که او مُصِر است تا حد امکان برنامه های قبلی خود را حفظ کند و در آن تغییری ایجاد نکند.

چگونه با دوست پسر خود رفتار کنیم ؟ اگر او را دوست دارید، آزادش بگذارید، حضور شما در همه لحظات ممکن است نتیجه معکوس داشته باشد. اگر سعی کنید زندگی او را به سرعت تغییر دهید، احساس تهدید خواهد کرد.

باید به او نشان دهید که نمی خواهید همه چیز را از او بگیرید. بعنوان مثال، بگذارید وقتی را با دوستان خودش بگذراند. دائماً او را چک و کنترل نکنید، نپرسید: کجا هستی؟ دیشب کجا بودی؟ و … نشان دهید اگر بدون حضور شما برای تماشای فوتبال یك شب را با دوستان خود بگذراند، اعتراضی ندارید.

چگونه با دوست پسرمان رفتار کنیم ؟ خیلی به او سخت نگیرید. محتاط باشید، نشان دهید كه قصد تغییر دادن او را در سر ندارید. این احساس را به او بدهید که بعد از دوستی هم می تواند حداقل تا میزانی منطقی آزادیش را حفظ کند.

كاری نكنید كه احساس كند اكنون باید از وقت خود كمال استفاده را ببرد. زیرا زندگی او پس از ازدواج با شما تغییر خواهد كرد و آزادیش از او سلب خواهد شد.

هر گاه پسر احساس كند كه ازدواج با شما سبب به وجود آمدن تغییرات عمده و اساسی در سبك زندگی او می‌شود، سرسختانه‌ برای متعهد شدن و شروع زندگی مشترک از خود مقاومت نشان خواهد داد، حتی اگر عاشق شما باشد.

چگونه با دوست پسرم رفتار کنم ؟ به خاطر داشته باشید عشق به معنی سپری کردن تمام لحظات با یکدیگر نیست. البته در هر کاری باید اعتدال رعایت شود همان طور که باید بدانید چه مواقعی او را آزاد بگذارید زمان هایی را که باید در کنار پسر و همراهش باشید تا او را دلبسته و عاشق خود کنید را پیدا کنید.

 

چگونه به یک پسر بفهمانیم که دوستش داریم ؟ وقتی با پسری آشنا می شوید از همان ابتدای رابطه دوست دارید که عشق خود را به او ثابت کنید. از خود می پرسید:

  • چگونه به یک پسر بفهمانیم که دوستش داریم ؟
  • چگونه به پسری نشان دهیم که دوستش داریم ؟
  • چگونه به یک پسر بفهمانیم که عاشقش هستیم ؟

و … سوالاتی شبیه اینها که همه این سوالات یک جواب دارد و آن این است:

به پسر مورد علاقه تان نشان دهید او را فقط به خاطر خودش دوست دارید تا احساس خاص بودن کند.

بعضی از دختران از همان ابتدا که با پسری آشنا می شوند دوست دارند اطلاعاتی در مورد وضع مالی پسر و خانواده اش یا گذشته او به دست بیاورند. شاید در نگاه اول بد نباشد و پیش خود بگویید: «من باید در مورد کسی که می خواهم بعداً با او ازدواج کنم اطلاعات کافی داشته باشم».

حال بیایید این موضوع را برای خود تجسم کنید. در ذهن، خود را جای پسر بگذارید. با دختری آشنا می شوید. دختر از همان اول به دنبال مسائل مادی و جستجو در گذشته­ شماست. آیا شما عاشقانه چنین شخصی را دوست خواهید داشت؟ آیا با این کارها شما نسبت به او دلسرد نخواهید شد؟

چگونه به یک پسر بفهمانیم که دوستش داریم ؟ بنابراین برای این که به پسری بفهمانید دوستش دارید در ابتدای رابطه سعی کنید اصولِ الدین از او نپرسید. سوالاتی مثل «چقدر درآمد دارید؟ قبلاً ازدواجی داشته اید؟ کی و کجا ازدواج کردید؟ چرا جدا شدید؟ کار پدر و مادرتان چیست؟ خانه دارید؟ قیمت ماشینتان چقدر است؟ و … » خودداری کنید.

این سوالات نشان می دهد که شما او را زیر ذره بین گذاشته اید و قصد ارزیابی اش را دارید. باید این حس را به پسر مورد علاقه تان بدهید که او را به خاطر خودش می خواهید. اگر فرد پولداری است باید به او بفهمانید که حتی اگر روزی پولش را از دست بدهد احساساتتان نسبت به او تغییر نخواهد کرد و همان قدر دوستش خواهید داشت.

چگونه به پسری بفهمانیم دوستش داریم ؟ علایق او را بشناسید. از احساسش نسبت به مسائل مختلف و علایقش سوال کنید و در مورد موضوعات مورد علاقه اش صحبت کنید.

مثلاً اگر به شما گفت که اخیراً یک پاداش خیلی عالی دریافت کرده، از او نپرسید آن پاداش چقدر بوده است. درمورد هیجان انگیز بودن آن تجربه با او حرف بزنید و موفقیتش را تحسین و تشویق کنید. باید در کنار او لذت ببرید نه اینکه حساب بانکی های او را چک کنید. بعد از مدتی که توانستید اعتماد او را به خود جلب کنید و او را عاشق و وابسته خود کنید همه چیز را به شما خواهد گفت. مگر اینکه خیلی آدم مرموزی باشد که این خود یک علامت بسیار منفی است.

چگونه به یک پسر بفهمانیم که دوستش داریم ؟ باید طوری رفتار کنید که بفهمد که برای او فارغ از هر طبقه ای که باشد، ارزش قائل هستید.

 

چیکار کنم دوست پسرم عاشقم بشه ؟ خیلی وقت ها به دنبال راهکارهایی هستید تا بتوانید پسر مورد نظرتان جذب کنید و در ابتدا هم موفق می شوید اما بعد از مدتی پسر نسبت به شما آن عشق سابق را ندارد. شما از خود می پرسید: چیکار کنم دوست پسرم عاشقم بشه ؟ علت این دلسردی چیست؟

چیکار کنم دوست پسرم عاشقم بشه

یکی از تکنیک ها اهمیت دادن به غرور مرد است. شاید این جمله را بارها شنیده باشید اما آیا واقعا به آن عمل می‌کنید؟

شرایط زندگی جامعه مدرن به گونه‌ای است که در آن بسیاری از مواقع سطح تحصیلات، درآمد و جایگاه اجتماعی یک دختر از پسر بالاتر است، این هیچ عیبی ندارد و برای بسیاری از پسران لذتبخش هم هست که در آینده همسرانی موفق داشته باشند، اما به شرطی که در ارتباط دونفره‌تان، پسر همچنان این حس را داشته باشد که نقطه اتکای شماست.

به هزار و یک دلیل پسرها دوست دارند قوی و محکم ارزیابی شوند و از همه مهم‌تر هم برای آنها این است که دختری که دوستش دارند آنها را قوی، پشتیبان و حمایت کننده بداند.

پسر می خواهد دست کم نگیریدش. بنابراین همیشه این حس را به او بدهید که درنهایت به شانه‌های او تکیه خواهید کرد، تحت هیچ شرایطی چه درمورد مسائل مالی، مسائل احساسی و … غرور او را نشکنید. وقتی پسر احساس کند که مورد پذیرش شما قرار دارد عمیقاً عاشق و شیفته شما خواهد شد.

چکار کنم دوست پسرم عاشقم بشه

یکی از دوستانم به عنوان کارمند بخش فروش در شرکتی مشغول بود. در محل کارش با دختری آشنا شده بود که مدیر فروش بود و در آن شرکت مقام بالاتری نسبت به او داشت. او تعریف می کرد می خواهم به ارتباطم با او را خاتمه دهم.

وقتی علت را از او جویا شدم گفت: در محل کار او مقام بالاتری نسبت به من دارد و این مسئله باعث شده او در بیرون از شرکت هم نسبت به من احساس برتری کند. فکر می کند چون سر کار زیر دست او هستم در بیرون از آنجا هم باید به من حکمفرمایی کند. آخر من مرد هستم و دوست ندارم همسر آینده ام، کسی که می خواهم سالیان سال با او زندگی کنم مرا کوچک و ضعیف بداند. من می خواهم او به من تکیه کند و مرا پشتیبان خود ببیند، نه اینکه من به او تکیه کنم.

چه هدیه ای برای دوست پسرم بخرم ؟ یکی از کارهایی که می توانید برای ابراز مهر و محبت به دوست پسرتان انجام دهید و در تقویت استحکام رابطه شما نقش بسیاری دارد، خرید هدیه برای دوست پسر خود است.

ایتدا سعی کنید به مناسبت های مختلف (مثل روز تولد، ولنتاین) و یا بی دلیل کادو دهید.

بهترین هدیه برای دوست پسرم چیست ؟ برای خرید هدیه برای دوست پسر این نکات را در نظر داشته باشید:

۱- سعی کنید هدیه‌ای بخرید زیاد از آن استفاده کند و هر وقت استفاده می کند به یاد شما بیفتد. مثلاً یک عطر خوشبو، ساعت مچی، آویز جلوی شیشه ماشین.

۲- برای دوست پسرم هدیه چی بخرم ؟ سعی کنید هدیه متناسب با شغل و علایقش باشد. اگر دانشجو است یک کلاسور زیبا برایش بخرید. اگر کوهنورد است کوله پشتی برایش بخرید تا در کوه هم به یاد شما باشد. اگر به فلان خواننده علاقه دارد آهنگ های آن خواننده را جمع آوری و به او هدیه دهید.

۳- پسرا از چه هدیه ای خوششون میاد ؟ بهتر است همراه هدیه یک نامه کوتاه با دست ‌خط خودتان نوشته و درون آن قرار دهید. مطمئناً یک نامه عاشقانه با دست خط خودتان، همراه با قطعه شعری در مورد تعریف و تمجید از پسر، او را دیوانه وار عاشق شما خواهد کرد.

چه هدیه ای برای دوست پسرم بخرم

۴- هیچگاه قیمت هدیه را به او نگویید. حتی اگر گران خریده باشید زیرا اینکار شما باعث می شود او تصور کند شما منت بر سر او می گذارید.

۵- بهتر است در ابتدا هدیه های بسیار گرانبها نخرید. چون این امر بی دلیل باعث بالا رفتن سطح توقعات او می شود و اگر روزی شما به مناسبتی کادوی مورد علاقه اش رو که ممکن بسیار گران بها هم باشه تهیه نکنید موجب شود علاقه طرف به شما کم شود. البته به این معنی نیست که پسر به خاطر پول و یا کادوهایتان شما را دوست دارد بلکه خودتان از همان اول عشق و علاقه را در کادوهای گرانقیمت نشان دادید و سطح توقع او را بیش از اندازه کرده اید.

چگونه یک پسر را به خود وابسته کنیم ؟ من در این مقاله می خواهم شما را با تکنیکی آشنا کنم که شاید تاکنون کمتر به آن توجه می کردید.

بسیاری از پسران این تصور را دارند که دختران زیاد حرف می زنند. شما باید این اطمینان را به پسر مورد علاقه خود بدهید که به اندازه کافی گوش می دهید.

شاید فکر کنید برای مجذوب کردن پسر ، خوب و زیبا صحبت کردن کافی است ولی این نکته را بدانید که برای جذاب بودن باید شنونده خوبی هم باشید. وقتی شنونده خوبی باشید در واقع دارید او را تشویق می کنید که حرف بزند، با شما درد دل کند، از خوشی ها و ناخوشی هایش بگوید و آن وقت است که طرف مقابلتان تصور می کند شما بسیار خوش صحبت هستید.

لئوباسکالیا روانشناس و نویسنده مشهور می‌گوید: به یاد داشته باشید که بسیاری از وقت‌هاست که افراد می‌خواهند فقط به حرفهایشان گوش دهید، نه چیزی بیش‌تر.

چگونه یک پسر را مجذوب خود کنیم

شما تصورش را هم نمی توانید بکنید، یک پسر از این که نامزدش آن قدر خوب به حرفهایش گوش دهد چه حالی می شود و دخترانی که فقط گرفتار من خود هستند و دائم از خودشان حرف می زنند در نظر پسر خودخواه و کسل کننده هستند.

بنابراین سعی کنید شنونده خوبی برای دوست پسرتان باشید، چون آدم‌ها بیشتر مجذوب کسانی می‌شوند که مطمئن باشند حرف‌های‌شان شنیده و درک می‌شود.

وقتی به حرف‌های او خوب توجه می کنید به ‌تدریج شعله های عشق را در او روشن خواهید کرد که برای همیشه ماندگار است.

بنابراین با دقت، با سکوت کامل و بدون اینکه حرف او را قطع کنید به حرفهایش گوش کنید چنانکه گویی هیچ چیز در دنیا و در آن لحظه برای شما مهم تر از حرف های او نیست.

چگونه یک پسر را مجذوب خود کنیم ؟ وقتی می خواهد در مورد موضوعی با شما صحبت کند اگر در حال انجام کاری هستید، آن را کنار بگذارید و تمام توجه تان را به آنچه می گوید متمرکز کنید. هرگز صحبت ‌هایش را قطع نکنید، تلفن همراهتان را خاموش کنید و به او بگویید تا بداند به خاطر او موبایل تان را خاموش کردید با این کار مطمئن باشید که او احساس ارزشمند بودن می کند و عشق شما در دلش بیشتر خواهد شد.

گاهی در حین صحبت کردن با پرسیدن سوالات مرتبط، همدردی کردن، سر تکان دادن و با میل و رغبت گوش کردن تشویقش کنید تا بیشتر درباره موضوع پیش آمده حرف بزند. برای جلب محبت و مجذوب کردن او بیش از هر چیز به دقت به حرفهایش گوش دهید. با گوش دادن دقیق، به او می فهمانید که به دنبال درک او هستید. در عوض، او هم شما را مورد اعتماد و دوست داشتنی می داند.

 





:: بازديد از اين مطلب : 249
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
تاريخ انتشار : پنج شنبه 25 آذر 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با اين پست
ليست
مي توانيد ديدگاه خود را بنويسيد


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: