چگونه یک پسر را جذب خود کنیم'
آپلود فایل
صندلی تالار
کاشت مو
دانلود آهنگ
عطر ادکلن لیلیوم
مانتو اکسون
وبلاگ
نوشته شده توسط : محمد

آیا به پسری علاقه مند هستید اما مطمئن نیستید که این او هم شما را دوست دارد یا نه؟ احساس می‌کنید به شما توجه دارد اما دقیقاً نمی دانید که این احساس واقعی است یا زاییده خیالاتتان؟ از کجا بفهمیم پسری دوستمان دارد ؟ چگونه بفهمیم پسری دوستمان دارد یا دارد ما را بازی می دهد؟
اگر به این فکر می کنید که پسر مورد نظرتان به شما علاقه دارد یا نه، خواندن این مقاله را از دست ندهید. در این مقاله می خواهم علائمی که نشان می دهد یک پسر عاشق شما است یا نه را آموزش دهم.
از کجا بفهمیم پسری دوستمان دارد
۱- اگر پسری شما را دوست داشته باشد به علایق و خواسته های شما توجه زیادی نشان می دهد. او دوست دارد بداند که شما به چه چیزهایی علاقه دارید و از چه چیزهایی بدتان می آید. وقتی علاقه مندی هایتان برای پسر مهم باشد و به دنبال جمع آوری این اطلاعات در مورد شما باشد یعنی واقعا دوستتان دارد.
جمع آوری این اطلاعات به دو صورت است:
مستقیم: گاهی در صحبت ها از موضوعات مورد علاقه تان سوال می کند یا ممکن است از شما بپرسد که از زندگی تان چه می خواهید و چه آرزوهایی دارید.
غیر مستقیم: از دوستان و اطرافیانتان بدون این که شما مطلع شوید درباره علاقه مندی های شما سوال می کند.
۲- وقتی فهمید به چه چیزهایی علاقه دارید یکدفعه علایق خود را به سمت و سوی چیزهایی که شما دوست دارید تغییر می دهد. مسائلی که قبلاً برایش هیچ جاذبه ای نداشتند اما چون مورد علاقه شماست را دوست دارد امتحان کند. مثلاً علاقه مند شدن و خوردن غذای خاصی که شما دوست دارید. گاهی هم سعی می کند درباره موضوعات مورد علاقه شما صحبت کند تا از این طریق بتواند دل شما را بیشتر به دست بیاورد.
از کجا بفهمیم پسری دوستمان دارد
۳- اگر پسری از ته قلب به شما علاقه داشته باشد دوست دارد زمان زیادی را با هم سپری کنید. هر چقدر هم که سرش شلوغ باشد اما باز هم زمانی را برای بودن در کنار شما در نظر می گیرد. برای باهم بودن لازم نیست حتما دلیل و یا برنامه ای وجود داشته باشد اگر از دیدن شما واقعا خوشحال می شود یعنی خیلی دوستتان دارد.
مثلا اگر مجبور است که به سفر کاری برود قبل از رفتن به شما زنگ می زند و می خواهد حتما شما را ببیند. یا اگر از او بخواهید برایتان کاری انجام دهد با اینکه سرش شلوغ است و زمان خالی ندارد اما برنامه آن روز را به نحوی تغییر می دهد که حتماً به کار شما را انجام دهد.
۴- پسری که از صمیم قلب به شما علاقه مند است شما را به دوستان و حتی خانواده اش معرفی می کند و البته این کار را با افتخار انجام می دهد. اگر مدتی است که با پسری آشنا شدید اما هنوز وجود شما را از همه مخفی می کند و وقتی به او می گویید که چرا به خانواده ات نمی گویی دلیل موجه و قانع کننده ای نمی یابید، زنگ خطری برای شماست. چون ممکن است شما را برای هوا و هوس چند روز خوشگذرانی خود بخواهد.
از کجا بفهمیم پسری دوستمان دارد
۵- در فکر ازدواج با شماست .وقتی پسر شما را دوست داشته باشد برای ازدواج پیش‌قدم می شود. اگر هر موقع حرف از ازدواج به میان می آید بحث را عوض می کند یا از جواب دادن طفره می رود و یا بهانه های بیهوده می آورد و ازدواج را به تاخیر می اندازد، باید به علاقه او شک کنید. زیرا پسری که شما را دوست داشته باشد به خاطر ترس از دست دادن شما فوراً پیشقدم می شود.
شما می توانید او را امتحان کنید مثلاً به او بگویید خواستگاری زنگ زده که سمج است و می خواهد هر چه زودتر به او جواب دهم. از او بخواهید هر چه سریع تر تکلیفتان را روشن کند. اگر به فکر آمدن به خواستگاری شما افتاد که خیلی خوب است اما اگر باز هم طفره رفت باید به عشق او شک کنید.

به دوست پسرم چی بگم

۱- درباره موضوعاتی که طرف مقابلتان به آنها علاقه مند است حرف بزنید و او را تشویق کنید در مورد خودش و کارهایش با شما حرف بزند. از او سوالاتی بپرسید که می دانید از جواب دادن به آنها لذت می برد.

هیچگاه صحبت های خود را در مورد مطالبی که با او اختلاف نظر دارید شروع نکنید که با این کار وجه خود را در مقابل او خدشه دار می کنید.

بعد از کلی صحبت با سهیلا خانم و ارائه راهکارهایی فهمیدم آن پسر به ماشین، انواع مدل های آن و لوازم جانبی و … علاقه بسیاری دارد. به دختر خانم گفتم اطلاعات خود را در این زمینه بالا ببر تا بتوانی هم صحبت خوبی برای او باشی و از سوالاتی پیرامون این موضوع بپرسی. بعد از مدتی دختر به من مراجعه کرد و می گفت: باورتان نمی شود از وقتی درباره علایق او حرف می زنم انگار دلش می خواهد زمان بیشتری با هم باشیم و به تازگی او هم در مورد علاقمندی های من صحبت می کند.

۲- با دوست پسرم چه حرفی بزنم؟ اخبار و موضوعات روز را دنبال کنید. به روزنامه‌ها و خبرها توجه کنید، همیشه یک چیز جالب برای شروع یک گفتگو در آنها وجود دارد. خواندن بعضی مطالب در کتابها هم می تواند موضوع صحبت خوبی باشد. البته در کنار این ها، موضوعات مربوط به بعضی از فیلم‌ها و سریال‌ها هم برای حرف زدن جالب هستند.

چگونه یک پسر را عاشق خود کنیم

۳- به دوست پسرم چی بگم ؟ به محیط اطراف خود توجه کنید. بد نیست کمی تمرکزتان را گسترده‌تر کنید، به اطرافتان نگاه کنید. گاهی چیزهای جالبی در محیط اطرافتان برای شروع گفتگو وجود دارد. مثلاً صدای موزیک ماشین در حال رد شدن، کتاب‌ها و فیلم‌های توی قفسه در یک مهمانی، لباس جالب یک نفر، همه موضوعات خوبی برای حرف زدن هستند. به اطراف نگاهی بیندازید. ببینید آیا چیزی هست که ارزش صحبت کردن داشته باشد یا نه.

 

چگونه پسری را جذب کنیم ؟ خیلی از مواقع در اطرافتان پسری را می بینید که آنقدر عاشق و دلباخته دوست دخترش شده است که به جز او به هیچ دختر دیگری فکر نمی کند و در آخر هم با هم ازدواج می کنند و شما پیش خود می گویید: ای کاش من هم می توانستم پسری را جذب کنم.

ممکن است پسر مورد علاقه تان را ماهها زیر نظر گرفته باشید و به او فکر کنید و به امید جذب پسر سعی و تلاش خود را می کنید با او ارتباطی دوستانه و صمیمی برقرار کنید اما عاقبت به آنچه می خواهید نمی رسید و او را از دست می دهید. چرا؟ چگونه یک پسر را جذب خود کنیم ؟

اگر دوست دارید یاد بگیرید « چگونه پسری را جذب کنیم » این تکنیک مهم را بخوانید. موفقیت در روابط و جذب پسر مورد علاقتان راه و روشی آموختنی دارد.

چگونه پسری را جذب کنیم

تکنیک جذب پسر : در ابتدای دوستی خود را به او نزدیک کنید، سپس سعی کنید او خودش را به شما نزدیک کند.

برای جذب پسر مورد علاقتان با این تکنیک باید این دو قدم را بردارید:

قدم اول برای جذب پسر : در ابتدای رابطه با پسر زیاد معاشرت کنید و همدیگر را ببینید. هر چه بیشتر با او ارتباط نزدیکی داشته باشید شما را بیشتر دوست خواهد داشت. تجربه ثابت کرده است که اگر با یک فرد خاص پی در پی رو به رو شوید نسبت به آن شخص علاقه مندتر می شوید.

[quote]دیوید لیدمن متخصص رفتارشناسی انسانها می گوید: هر چه بیشتر با شخصی ارتباط داشته باشید آن شخص شما را بیشتر دوست خواهد داشت.[/quote]

به همین دلیل اوایل آشنایی با پسر از اینکه غیر قابل دسترس، فراری و دور باشید، بپرهیزید. در عوض به دنبال بهانه های مختلف باشید که وقت خود را با او بگذرانید. مثلاً با او قرار بگذارید و سعی کنید در دیدارهایتان او را جذب خود کنید. از او درباره علاقه مندی هایش سوال کنید، حرف بزنید و کمتر از موضوعات مورد علاقه خود حرفی به میان بیاورید.

قدم دوم برای جذب پسر : بعد از این که اطمینان حاصل کردید که پسر هم جذب شما شده این قدم را بردارید. در این قدم دیگر نباید بیش از حد به پسر نزدیک شوید و همیشه کنارش باشید. همیشه در کنار هم بودن، باعث می شود حس قشنگ دلتنگی از بین برود و شما تکراری به نظر بیایید. همیشه در دسترس بودن شما سبب کاهش ارزش و شأن شما می شود. بنابراین بعد از مدتی باید دیدارهایتان را کم کنید و کم کم خود را کمی از او دور کنید.

اگر بتوانید این کار را انجام دهید، به شما تبریک می گویم زیرا شما قانون کمیابی را اجرا کردید.

بنابراین برای جذب پسر مورد علاقتان در ابتدا با او باشید و سپس کمیاب گردید، آنگاه مشاهده خواهید کرد محبوب تر می شوید.

چگونه یک پسر را جذب خود کنیم

در رابطه خود اعتدال را رعایت کنید. همیشه در دسترس پسر نباشید تا هر وقت خواست بتواند شما را ببیند یا بخواهد صحبت کند. ضرب المثلی هست که می گوید: گاهی دوری، دوستی می‌آورد.

زیاد در دست و پایش نباشید. یاد بگیرید كه گاهی جواب رد بدهید. مدام تلفن را در دست نگیرید که چکار می کنی، چکار می کنم، کجایی، کجایم، چطوری، چطورم و … .

دائماً به او زنگ نزنید تا گزارش کارهای روزانه به او بدهید. بعضی مواقع موبایلتان را خاموش کنید یا هر وقت تماس گرفت به گونه ای جواب ندهید که انگار منتظرش بودید. بلکه حتی گهگاه خیلی شتاب زده جواب دهید و بگویید: «کار دارم بگذار برای بعد». کنجکاوی پسر را تحریک کنید. اجازه دهید در ذهنش این سوال بوجود آید که چکار می کند که نمی تواند جواب دهد؟ هیچ وقت نباید طوری نشان دهید که انگار بیکار کنار تلفن نشسته‌اید و منتظر تماس او هستید، حتی اگر واقعاً اینطور باشد!

سر خود را شلوغ کنید، خودتان را تغییر دهید و تعجبش را جلب کنید، زندگی شما فقط حول او نمی چرخد. و به او نشان دهید که درگیر کارهای زیادی هستید. و خلاصه برای زندگیتان برنامه ریزی داشته باشید تا بیکار نباشید. در دسترسش نباشید. بگذارید دنبالتان بگردد و دلش برای شما تنگ شود و در این موقع است که او سعی می کند خودش را به شما نزدیک کند.

یکی از سوالاتی که معمولا برای دختر خانم ها پیش می آید این است که: چگونه با دوست پسرم ازدواج کنم

اگر شما از آن دسته از دخترانی هستید که مدتی است با پسری رابطه دارید اما دلتان می خواهد هر چه زودتر تکلیف خود را مشخص و این دوستی را به ازدواج تبدیل کنید به این نکات مهم توجه کنید.

چگونه با دوست پسرم ازدواج کنم

این ۴ نکته مهم را حتماً در ازدواج با دوست پسر خود در نظر بگیرید:

۱- هیچ گاه برای ازدواج به پسر فشار نیاورید. اصرار بیش از حد و عجله شما، جایگاه شما را در پیش چشم او پایین می‌آورد و حتی بعد از ازدواج با به وجود آمدن یک مشکل و گله و شکایت از سوی شما به راحتی می گوید: «خودت خواستی. من که اصراری به این ازدواج نداشتم.»

۲- به جای اینکه مدام از او بخواهید به خواستگاری تان بیاید، بفهمید به چه دلیل آمادگی ازدواج را ندارد. می‌توانید در این مورد با هم صحبت کنید و دلایلی که باعث عدم آمادگی او برای ازدواج می شوند را دریابید. شاید شما بتوانید به او در برطرف کردن‌شان کمک کنید و شاید این دلایل به شما برای صبر بیشتر انگیزه دهند.

چگونه با دوست پسرم ازدواج کنم ؟ فرض کنید پسر مورد علاقه تان به اتمام نرسیدن تحصیل، رفتن به خدمت سربازی یا مسائل مالی را دلیلی بر عدم آمادگی اش برای ازدواج عنوان می کند. شما باید با توجه به این مواردی که می گویم تصمیم بگیرید که آیا انتظار فایده ای دارد یا نه؟

چند سال دارید؟ آیا صبر کردن باعث می شود سن مناسب ازدواج را از دست بدهید؟

خواستگارانی خوب دارید یا نه؟ گاهی شما موارد مناسب زیادی را به خاطر پسر رد می کنید و بعد از چند سال می بیند که پسر به تعهدش که همان ازدواج با شما بوده عمل نمی کند و خیلی راحت قول و قرارهایش را به هم می زند. در اینجاست که شما افسوس سالهای برباد رفته و فرصت های طلایی که از دست دادید را می خورید.

چه مدت زمان از شما می خواهد که صبر کنید. آیا زمان زیادی است یا نه؟

مجموع این پاسخ ها به تصمیم گیری شما کمک می کند.

۳- اگر پسر از شما مهلتی برای رسیدن به خواسته هایش خواست و قرار بر این شد که بعد از تحقق برنامه‌هایش به خواستگاری‌تان بیاید، چاره‌ای جز انتظار ندارید. فقط سعی کنید با همفکری هم، پیش‌نیازهای رسیدن به این اهداف را مشخص کرده و مهلتی مشخص را تعیین کنید. در این مدت بهتر است میزان تلاش او برای تحقق وعده‌هایش را زیر ذره‌بین بگذارید.

۴- اگر بعد از مهلت تعیین شده باز هم بهانه ‌تراشی کرد و و دلایلی را مطرح کرد که از نظر شما و اطرافیان‌تان قابل ‌قبول نبودند، بدانید که شما در حال ازدست دادن فرصت خود برای ازدواج هستید و بیهوده به این ارتباط دل بسته‌اید.

در بیشتر مشاوره هایم با دخترانی رو به رو می شوم که از من می پرسند: « چگونه یک مرد را عاشق خود کنیم »

مثلاً یکی از مراجعینم تعریف می کرد: مدتی است که با مردی آشنا شدم. من او را خیلی دوست دارم و ایشان هم به من علاقه دارد اما هنوز خود را به طور کامل متعهد نکرده و تا به حال صحبتی از ازدواج به میان نیاورده است. احساس می کنم باید بیشتر از قبل او را عاشق و دلبسته خود کنم تا به هیچ کس جز من برای ازدواج فکر نکند.

اگر در فکر این هستید که خود را به مرد دلخواهتان نزدیکتر و رابطه تان را گرم تر و صمیمی تر کنید و دوستی تان را به ازدواج تبدیل کنید، به این نکته کاربردی و مهم خوب توجه کنید.

چگونه یک مرد را عاشق خود کنیم

یکی از راه های عاشق كردن مردان این است که مرد مورد علاقه تان را تایید و تحسین کنید.

خصوصیات خوب شخصیتی، رفتاری و موفقیت های مرد را نادیده نگیرید. هر شخصی درطول زندگی نیاز به تایید ویژگی های مثبتش و موفقیت هایش دارد. این نیاز مانند نیاز به غذا و استراحت مداوم است.

در پاسخ به سوال « چگونه یک مرد را عاشق خود کنیم » باید بگویم که به دنبال فرصت هایی برای تایید نامزدتان باشید. بدانید با اجرای این تکنیک مورد استقبال او قرار می گیرید و در پیش چشمانش عزیزتر خواهید شد.

بهترین تعریف برای تایید، ستایش است. هرگاه مرد را به خاطر کاری که انجام داده ستایش کنید اعتماد به نفس و انگیزه اش افزایش می یابد. اگر او به موفقیتی هر چند کوچک دست پیدا کرده، بی تفاوت و سرسری از آن نگذرید. هر کاری که از دستتان بر می آید انجام دهید تا به او بفهمانید موفقیت های او برای شما با ارزش و مهم است.

فرض کنید نامزدتان در حال راه اندازی کسب و کاری است. در طول این مدت سعی کنید مثل یک همراه و همدل در کنارش باشید در شکست ها و سختی ها او را دلداری دهید و در پیشرفت ها او را تحسین کنید و موفقیت هایش را جشن بگیرید.

پسری به من مراجعه کرده بود و تعریف می کرد: حدود یک سالی است با دختری آشنا شدم و قصد ازدواج با او را دارم. من خیلی او را دوست دارم اما او یک عیب بزرگ دارد که به تازگی فکر مرا به خود مشغول کرده است.

من ۶ ماه پیش کسب و کاری را راه اندازی کردم و خدا را شکر اوضاع خوب است. اما او در این مدت ۶ ماه از کارهایی که می کنم هیچ چیزی نمی پرسد. انگار برایش مهم نیست وقتی هم خودم از موفقیت هایم تعریف می کنم خیلی معمولی برخورد می کند و بعد بحث را به موضوعی دیگر که خود دوست دارد تغییر می دهد. من هر کاری می کنم برای آینده مان است. دوست دارم به من انگیزه و انرژی دهد و هنگامی که در کارم با مشکلی بر می خورم همراه و همدل من باشد اما متاسفانه این طور نیست.

اگر دختر این نکته طلایی را می دانست و در موفقیت ها نامزدش را تایید و تشویق می کرد. هیچگاه پسر از ازدواج با او دلسرد نمی شد. پس این تکنیک با ارزش می تواند پاسخ خوبی به سوال « چگونه یک مرد را عاشق خود کنیم » باشد.

آیا خواستگاری دختر از پسر درست است ؟ از قدیم تا به امروز رسم بوده که پسر از دختر خواستگاری کند. پسر به هر دختری که علاقه مند شود براحتی خواسته قلبی خود را مطرح می کند. اما خواستگاری دختر از پسر مقوله ای هست که در کشور ما چندان رایج نیست.

چرا یک پسر می تواند خیلی راحت از دختر مورد علاقه اش خواستگاری کند اما دختر نمی تواند؟

آیا با خواستگاری دختر از پسر موافقید ؟

خواستگاری دختر از پسر

اگر خواستگاری دختر از پسر به صورت پیشنهاد مستقیم باشد ممکن است آغازگر مشکلات دیگری در رابطه شود و بعدها هم در زندگی مشترک تاثیرات نامطلوبی بگذارد. بنابراین هیچ‌گاه رو در رو و مستقیم به پسر پیشنهاد ازدواج و این که به خواستگاری شما بیاید، ندهید.

حال باید چکار کرد ؟ چگونه از پسری خواستگاری کنیم ؟ اگر مدت زیادی صبر کرده اید اما خبری از خواستگاری پسر و پیشنهاد ازدواج نیست، بهتر است به صورت غیرمستقیم و نامحسوس خواسته تان را بیان کنید. یک پیشنهاد غیرمستقیم، می تواند تکلیف تان را تا حدی روشن کند.

چگونه از پسر خواستگاری کنیم ؟ اگر شما به صورت مستقیم از پسر خواستگاری کنید و پیشنهاد ازدواج دهید، معمولا عقب نشینی می کند و حالت دفاعی به خود می گیرد. او پیش خود خیال می کند که شما دختر جلف و سبکی هستید و یا بی شوهری شما را به دادن این پیشنهاد مجبور کرده است. بنابراین بهتر است ابتدا زمینه را مهیا کنید و کمی منتظر بمانید.

چگونه دختر از پسر خواستگاری کند ؟

نحوه و روش خواستگاری دختر از پسر : این سه تکنیک را برای خواستگاری از پسر به کار بگیرید. اگر این مراحل را با موفقیت طی کنید امکان خواستگاری پسر از شما چند برابر می شود.

۱- اول اینکه می توانید به پسر بگویید خواستگاری زنگ زده و پدر و مادر شما مصر برای ازدواج شما با او هستند، یا مدتی است خواستگاران زیادی زنگ زدند اما شما هر دفعه با بهانه های مختلف خواستگاران را رد می کنید. بعد از او بخواهید تکلیف شما را هر چه سریع تر روشن کند. با این حرف، اگر خواهان شما باشد از ترس از دست دادن شما و اینکه مبادا خانواده تان شما را به فرد دیگری بدهند فوراً بری خواستگاری اقدام می کند.

۲- دوم اینکه می توانید به ایده هایی که در زمینه ازدواج دارید اشاره کنید. مثلاً بگویید ارتباط هدفدار را می پسندید، خیلی با طولانی شدن زمان دوستی های قبل از ازدواج موافق نیستید، دوست ندارید هر روز با یک پسر باشید و … .

در این مورد صحبت کنید و به عکس العمل های او خوب توجه کنید. اگر پسر بعد از اینکه حرف های شما را شنید، صحبت را عوض کرد یا نشان داد که مخالف شما فکر می کند، بهتر است وقت خود را تلف نکنید.

۳- اگر فرد مورد اعتمادی و رازداری را می شناسید که با پسر رابطه خوبی دارد و از طرف دیگر شما می توانید حرف دلتان را به او بزنید، از او کمک بگیرید. مثلاً از آن فرد بخواهید به گونه ای که پسر متوجه نشود شما پشت این ماجرا هستید، با او صحبت کند و نظر او را در مورد شما جویا شود. اینکه آیا پسر قصد ازدواج با شما را دارد یا نه فقط برای خوش گذرانی و تفریح باشماست. بعد اگر نظر پسر نسبت به شما مثبت است او را تشویق به ازدواج کند.

 

ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد که با دوست پسرتان قرار می گذارید اما موضوع برای حرف زدن با دوست پسر خود ندارید و نمی دانید چه حرف هایی با او بزنید.

قبل از ملاقات بارها از خود می پرسید: با دوست پسرم درباره چی حرف بزنم ؟

هنگامیکه کنار او می نشینید سکوتی بین شما حاکم است که آزارتان می دهد. در ذهنتان به دنبال موضوعی برای صحبت می گردید اما موضوع برای صحبت با دوست پسر خود پیدا نمی کنید.

اگر این اتفاق زیاد برایتان می افتد و این سکوت‌ها بیش از اندازه طول می‌کشند، بد نیست این راهکارها را برای یافتن موضوع برای حرف زدن با دوست پسر خود به کار بگیرید تا در نظر او دختری خوش صحبت و جذاب به نظر برسید.

موضوع برای حرف زدن با دوست پسر

۱- آدم‌ها همیشه دوست دارند که درمورد چیزهایی که دوست دارند حرف بزنند. پس درباره موضوعاتی که طرف مقابلتان به آنها علاقه مند است حرف بزنید و او را تشویق کنید در مورد خودش و کارهایش با شما حرف بزند.

هیچگاه صحبت های خود را در مورد مطالبی که با او اختلاف نظر دارید شروع نکنید که با این کار وجه خود را در مقابل او خدشه دار می کنید.

مطمئن باشید صحبت در مورد موضوعات مورد علاقه پسر خیلی بیشتر از آب‌و‌هوا یا هر بحث دیگری او را به هیجان خواهد آورد. ناراحت نباشید که مجبورید فقط گوش دهید. زیرا با این کار بیشتر از قبل دل او را به دست می اورید و حتی ممکن است کم کم به دانستن در مورد علایق شما روی آورد.

شاید بپرسید: با دوست پسرم راجع به چی حرف بزنم

به طور مثال در مورد خواننده و آهنگ ها، فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی، غذاها و خوراکی هایی ها، کسب و کار و شغل موردعلاقه اش، سفرهایی که تاکنون رفته و … خلاصه به هر موضوعی که علاقه مند است صحبت کنید.

۲- برای فهمیدن علایق او می توانید از اطرافیان، دوستانش یا خود او به طور غیر مستقیم سوال کنید. با این کار می توانید موضوع واسه حرف زدن با دوست پسر خود بیابید.

۳- وقتی فهمیدید به چه چیزهایی علاقه دارد باید بعد درباره آن موضوعات تحقیق و مطالعه کنید تا آگاهی خود را در آن زمینه ها بالا ببرید و بتوانید به راحتی با او درباره آن موضوعات صحبت کنید. وقتی او ببیند مسائل مورد علاقه اش را از زبان شما می شنود، شما اطلاعات کافی در این زمینه دارید و با اشتیاق درباره آن صحبت می کنید، عشق او نسبت به شما چندین برابر خواهد شد به گونه ای که او شما را نیمه گمشده خود خواهد دید.

 





:: بازديد از اين مطلب : 221
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
تاريخ انتشار : پنج شنبه 25 آذر 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با اين پست
ليست
مي توانيد ديدگاه خود را بنويسيد


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: