هیتر کارگاهی//.
آپلود فایل
صندلی تالار
کاشت مو
دانلود آهنگ
عطر ادکلن لیلیوم
مانتو اکسون
وبلاگ
نوشته شده توسط : محمد

هیتر کارگاهی

هیتر کارگاهیدستگاه گرمایشی است که از طریق فن دمنده ای که پشت یک مبدل حرارتی نصب شده است گرما را با پرتاب باد به محیط منتقل میکند. این مبدل حرارتی گرما را بطور مستقیم از مشعل دریافت می کند. گرمایش در کوره هوای گرم و هیتر صنعتی بطور کاملا اتوماتیک بوده و مزایایی از جمله کنترل و ایمنی هوشمند سوخت و اکسیژن نسبت به سیستم های گرمایشی قدیمی دارد. قیمت هیتر کارگاهی تولید منواکسید کربن در دستگاه های کوره هوای گرم بدلیل احتراق کامل بسیار کم است، همچنین مبدل حرارتی این دستگاه در مجاورت با هوا دوده تولید نمیکند. گازهای خروجی حاصل از احتراق از طریق فن اگزاست بصورت کنترل شده خارج می شود. کوره هوای گرم را در مدل های بزرگ می توان به کانال های مخصوص جهت انتقال گرما متصل کرد.

کلیه دستگاه های هیتر کارگاهی، بخاری های صنعتی و کوره هوای گرم در وب سایت تخصصی صبا هواساز، تنها با گارانتی و خدمات پس از فروش نمایندگان رسمی و اصلی عرضه می شوند و دارای گارانتی  طبق دستورالعمل شرکت اصلی می باشند.

کاربری :

کوره هوای گرم یا بخاری کارگاهی صنعتی جهت گرمایش سالنهای ورزشی، سالنهای صنعتی، اماکن عمومی، گلخانه ها، استخرها، ویلا، مساجد، مدارس و غیره استفاده می شود.

ویژگی ها :

قابلیت نصب ترموستات محیطی

هوارسانی بصورت مستقیم،دمپر و کانال کشی

دارای تابلو برق مجهز با لوازم اضافی

مصرف بهینه گاز جهت گرمایش
منبع : هیتر کارگاهی صبا هواساز





:: بازديد از اين مطلب : 235
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
تاريخ انتشار : دو شنبه 22 آذر 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با اين پست
ليست
مي توانيد ديدگاه خود را بنويسيد


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: