قدرتنمایی آیفون جدید ۷ با قابلیت های دوربینهای عکاسی حرفه ای/..
آپلود فایل
صندلی تالار
کاشت مو
دانلود آهنگ
عطر ادکلن لیلیوم
مانتو اکسون
وبلاگ
نوشته شده توسط : محمد

سرانجام بعد از یک سال انتظار پرچمدار جدید شرکت اپل “ایفون ۷” به بازار معرفی شد. این گوشی جدید که طی کنفرانس سالیانه شرکت اپل در شهر سن فرانسیسکو معرفی شد از هم اکنون دل طرفداران و دوستاران تکنولوژی را برده است.


گوشیهای آیفون سری ۷ از شکل و شمایلی مشابه با آیفون سری ۶ اس برخوردار بوده و پوششی از جنس آلومینیوم، دور آن را در برگرفته. اما ویژگی اصلی این تلفن همراه هوشمند ضد آب و همچنین ضد گرد و غبار بودن آن است. آیفون ۷ از گواهی IP ٦٧ بهره می‌برد و تا سی دقیقه می‌توان با آن در زیر آب کار کرد. و همچنین جک هدفون ۳٫۵ میلی‌متری خروجی صدا روی این گوشی دیده نمی‌شود. اپل برای گوشی جدید خودش از هدفون‌هایی با کابل لایتنینگ استفاده میکند.


از دیگر تغییرات ظاهری این تلفن همراه هوشمند می‌توان به باریک‌تر شدن آن اشاره کرد. این گوشی نزدیک به ۶ میلی‌متر ضخامت دارد. حذف جک ۳٫۵ میلی‌متری خروجی صدا باعث این اتفاق شده و اکنون با یکی از باریک‌ترین گوشی‌های دنیا مواجه هستیم. و البته با قرار دادن بلندگوی دوم روی این گوشی کاربران صدای استریو با کیفیت و قوی را تجربه خواهند کرد.
برای عکاسی موبایل با دوربین آیفون ٧ امکانات بیشماری در اختیار شماست. به مرور مقالات متعددی در این زمینه منتشر خواهیم کرد.


بر اساس اطلاعات منتشر شده دکمه هوم در آیفون‌های جدید به صورت فیزیکی سابق وجود ندارد و با فشردن آن تغییری در آن رخ نمی‌دهد. در واقع این دکمه تبدیل به یک دکمه دیجیتالی شده است که از نسل جدید فناوری این شرکت یعنی Taptic Engine بهره می‌برد.

این فناوری نه تنها کاربران را از مشکل خرابی دکمه هوم آیفون خلاص می‌کند، بلکه در امنیت بیشتر دستگاه برای جلوگیری از نفوذ آب بدان نیز جلوگیری می‌کند. به علاوه با استفاده از ویبره و لرزش های متفاوت در این دکمه،‌ اعلانات جدید و مسیج‌های جدید از طریق این دکمه به شما اطلاع داده می‌شود.

گوشیهای آیفون سری ۷ از تراشه‌ی Apple A١٠ بهره می‌برند که یک پردازنده‌ی چهار هسته‌ای ۶۴ بیتی در داخل آن قرار گرفته است. سرعت این پردازنده ۴۰درصد بیشتر از مدل قبلی ۶S است. این پردازنده مصرف انرژی کمتری دارد. همچنین پردازنده‌های گرافیکی جدید M١٠ برای این گوشی طراحی شده است. این پردازشگر به همراه ۳ گیگابایت رم فوق العاده قدرتمند در برابر مدل قبلیه ۶S (که از پردازنده ۲ هسته ای و ۲ گیگ رم استفاده میکرد) به نظر میرسد.

http://adorama.ir/wp-content/uploads/2016/09/Iphone-7.jpg


اما شاید برای شما همراهان همیشگی سایت ادوراما قسمت دوربین این سری از گوشی های جدید آیفون از دیگر بخشها مهمتر باشد. دوربین مهم‌ترین بخش آیفون‌‌های جدید است از همین رو به علت تفاوت دوربین های این دو گوشی تصمیم گرفتیم هر گوشی را به طور جداگانه معرفی کنیم.
بزودی لوازم جانبی عکاسی با این موبایل نیز برای شما معرفی خواهد شد.

آیفون ۷ :

در خصوص دوربین آیفون ٧ نیز باید گفت که به لنز ۱۲ مگاپیکسلی با قابلیت لرزشگیر اپتیکال و دریچه دیافراگم f/١.٨ مجهز شده است که تصاویری ۵۰ درصد روشن تر را در مقایسه با دوربین آیفون ۶ اس ثبت می کند. اپل در این خصوص عنوان می کند که دوربین این گوشی حدود ۶۰ درصد سریع تر و ۳۰ درصد کارآمدتر از دروبین آیفون ۶ اس عمل خواهد کرد که به همراه، تراشه پردازش تصویر جدید و فلش LED چهارتایی، می تواند تصاویری کم نظیر را برای علاقه مندان به ارمغان آورد.





:: بازديد از اين مطلب : 235
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
تاريخ انتشار : یک شنبه 14 آذر 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با اين پست
ليست
مي توانيد ديدگاه خود را بنويسيد


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: