کانتر استرایک****
آپلود فایل
صندلی تالار
کاشت مو
دانلود آهنگ
عطر ادکلن لیلیوم
مانتو اکسون
وبلاگ
نوشته شده توسط : محمد

دانلود کانتر

در کانتر استریک به عنوان یک بازی جنگی، اول شما به یکی از دو دسته‌ تروریست‌ها یا ضدتروریست‌ها ملحق می‌شوید و هر تیم سعی می‌کند یا اعضای تیم مقابل را از بین ببرد یا ماموریت خاصی که بر عهده دارد را زودتر از تیم دیگر انجام دهد. در ابتدای بازی، هر تیم شروع به تجهیز خود می‌کند.

شما از بین ده‌ها مدل اسلحه و مهماتی که برای خرید آماده هستند، چند مورد را انتخاب می‌کنید و این انتخاب بسته به میزان بودجه‌ای است که کامپیوتر به شکل استاندارد در اختیار شما قرار می‌دهد. این رقم معمولا برای هر بازیکن ۸۰۰ دلار است که کفاف یک کلاشنیکف افغان و کیت خنثی کردن بمب را به همراه یکی دو نارنجک می‌دهد. هر بازیکن غیر از این ۸۰۰ دلار، یک تپانچه‌ و چاقو هم در اختیار دارد. ضمن اینکه کشتن و از بین بردن یک نیروی دشمن، به شما اجازه می‌دهد از اسلحه و مهمات او نیز استفاده کنید و به اصطلاح سلاح‌هایش را غنیمت بگیرید. بیشترین امتیاز برای خرید مهمات نیز به بردن یک دست، آزاد کردن یک زندانی، کار گذاشتن یک بمب یا کشتن یک دشمن تعلق می‌گیرد.

دانلود کانتر ۱٫۶

یکی از ویژگی‌های عمده‌ای که کانتر را با سایر بازی‌های جنگی اول شخص متمایز می‌کند، نوع به کار رفتن سلاح‌ها در آن است. اکثر مهمات استفاده شده در این بازی بر خلاف سایر بازی‌ها که از سلاح‌های افسانه‌ای و خیالی استفاده می‌کنند، واقعی هستند و تنها در برخی جزئیات با سلاح‌های واقعی تفاوت دارند. این تفاوت‌ها غیر از نامگذاری و قطر گلوله و… در باقی موارد اصلی دیده نمی‌شوند و این حسن را برای بازیکن به وجود می‌آورند که احساس استفاده از ادوات جنگی واقعی را تجربه کند.

در این بازی شما پس از تجهیز شدن به سلاح‌ها، در مراحل مختلفی که برایتان در نظر گرفته می‌شود شرکت می‌کنید و در صورت پیروزی به مرحله‌ بعد می‌روید. امکان گفت‌وگوی صوتی یا متنی شما با سایر اعضای تیم وجود دارد به صورتی که اگر یاران شما، از دوستان واقعی شما باشند که مثلا در یک گیم‌نت باهم بازی می‌کنید، با آنها از طریق میکروفون گفت‌وگو می‌کنید و اگر یارانتان شخصیت‌های مجازی کامپیوتر هستند، به آنها فرمان‌های متنی می‌دهید که در مواقع لازم کارهای خاصی را انجام دهند. برای مثال شما برای خنثی کردن یک بمب، به منطقه‌ ممنوعه دشمن شبیخون می‌زنید. نیاز دارید یک نفر با سلاح‌های مجهز به صداخفه‌کن، نگهبانان دشمن را از پای دربیاورد و همچنین از عادی بودن اوضاع اطمینان حاصل کند. در اینصورت شما به منطقه‌ ممنوعه می‌روید و از ابزارهای خاصی برای خنثی کردن بمب استفاده می‌کنید. این بازی را در رسته‌ بازی‌های استراتژیک قرار نمی‌دهند در حالی که مدیریت آن به یک تفکر جنگی بسیار باز و استراتژیک نیازمند است و معمولا کسی که پس از کسب بیشترین امتیازات در چند دور بازی، به عنوان بازیکن مرکز یا سنتر انتخاب می‌شود، باید این راهبری استراتژیک را بر عهده داشته باشد.

آشنایی با سلاح‌ها و کارکرد هر کدام از آنها نیز یکی دیگر از ویژگی‌هایی است که بازیکن حرفه‌ای یا حداقل سنتر باید داشته باشد. ممکن است شما در شرایطی خاص پس از به دست آوردن یک امتیاز بالا، وسوسه شوید که مثلا تفنگ snipe را خریداری کنید در حالی که باید بدانید استفاده از این تفنگ نیاز به آمادگی روحی و روانی و قدرت بینایی بسیار بالایی دارد و شما تنها در شرایطی که قادر هستید تا به واکنش‌های سریع دشمن در مقابل این سلاح پاسخ بدهید باید آن را تهیه کنید. همچنین شاید نیاز باشد شما در یک شرایط خاص در چند ثانیه از یک گاز اشک‌آور استفاده کنید که برای تیم حیاتی است. یعنی در صورتی که شما اجازه‌ گسترش میدان دید را به دشمن بدهید، زحمت چندساعته‌ تیم هدر می رود و به طور کلی می بازید.

تقلب در بازی

دانلود کانتر استریک یکی از محبوب‌ترین بازی‌ها برای بازی‌خورهای متقلب است یعنی کسانی که رمزهای مخفی و کدهای تقلب را بعد از مدت‌ها مطالعه و امتحان کردن، کشف می‌کنند. گفته می‌شود بیش از ۴۵ رمز تقلب این بازی هنوز توسط هیچ متقلبی کشف نشده که در صورت کشف، می‌تواند جذابیت‌های بصری فوق‌العاده‌ای به بازی اضافه کند. سازندگان این بازی در مورد این کدهای تقلب هیچگونه راهنمایی‌ای انجام نداده‌ و تنها به بیان وجود ۴۵ کد ناشناخته اکتفا کرداند.

تقلب در این بازی گاهی به عنوان هک نیز مطرح می‌شود که البته به لحاظ فنی درست نیست. اما محبوب‌ترین کدهای تقلب در این بازی، کد مربوط به محو کردن دیوارهاست که از چشم بازیکن، دیوارهای بلند و کوتاه را محو می‌کند تا آن سوی دیوار نیز قابل مشاهده باشد. از دیگر کدهای این بازی، حقه‌ زدن به دشمن است به صورتی که شما در لباس دشمن خود را به عنوان یار او جا می‌زنید و برای جاسوسی به قرارگاه‌های مهماتش می‌روید و به کسب اطلاعات یا ضربه زدن می‌پردازید. برخی دیگر از این کدها نیز برای افزایش خون و میزان سلامتی بازیکنان و یاران خودی، افزایش دقت شلیک و نشان دادن خطوط حرکتی و مسیرهای مورد نظر دشمن به کار می‌روند که در نوع خود می‌توانند به هیجان بازی اضافه کنند.

البته شرکت سازنده‌ دانلود بازی کانتر یعنی Valve اقدام به اضافه کردن یک سیستم ضدتقلب به بازی‌ها کرده که در صورت شناسایی بازیکنان متقلب، آنها را از شرکت کردن در بازی با سرورهای کامپیوتری رسمی این شرکت محروم می‌کند. بعید به نظر می‌رسد که با اجرا نشدن قانون کپی‌رایت در کشور ما، این اتفاق عملی شود اما در کشورهایی که از این معاهده پیروی می‌کنند، سیستم ضدتقلب بازی که VAC نام دارد، در صورت شناسایی بازیکنان متقلب آنها را تا دو سال از شرکت در مسابقات محروم خواهد کرد.

به عقیده‌ مسوولان این شرکت، بین شانس، مهارت و تقلب تفاوت‌های زیادی وجود دارد و کسانی که وقت و انرژی خود را صرف می‌کنند تا ناشناخته‌های این بازی را کشف کنند، بهتر است با امکانات استاندارد بازی جلو بروند و موفق شوند. از سوی دیگر بسیاری از متقلب‌ها هم اعلام کرده‌اند سیستم VAC هنوز موفق به شناسایی بسیاری از تقلب‌ها نشده و این کدها تنها در اختیار خودشان است.

کانتر سورس

کانتر استرایک سورس یه ورژنی از بازی بود که همراه با Half Life 2 ساخته شد به جای بازی مولتی پلیر اون با همون تکنولوژی و همون گرافیک .

اول قرار بود که اسمه این بازی بشه کانتر استرایک ۲ ولی بعد از یه سری مشورت بین دو شریک تصمیم گرفتن بشه کانتر استرایک سورس و بازم ملتو تو کف کانتر استرایک ۲ بخوابونن

در تاریخ ۱۲ می گفته شد که کانتر سورس به عنوان یه اضافه شونده مجانی در نظر گرفته نشد ه و باید پولشو بدین ولی بعد از مدتی گفتن که مجانیه واسه کسانی که هالف لایف ۲ رو خریدن

ولی کانتر سورس جذابیتی مانند کانتر۱.۶ بهمراه نداشت و با اینکه برای خرید ازش استقبال زیادی شده بازم کسایی هستن که ازش شکایت دارن وهنوز با همون ۱.۶ ( و یا حتی ۱.۵) بازی می کنن

دراین بازی در همه چیز تغییرات زیادی می بینید مخصوصا گرافیک که فوق العاده عوض شده و البته صدا ها که خیلی روشون کار شده در این بازی محدودیت ها کم شده شما میتونید هر کاری که در واقعیت امکان پذیره توش انجام بدید

یکی از دیگر ویژگی هاش عوش شدن تفنگ ها و آیتم هاست یعنی همه چیز به صورت واقعی دراومده و شما دیگه نمیتونید با کلاش باگت بدید بیرون*

جالب بدونید نسخه بتای (BETA) این بازی یک نقشه بیشتر نداشت : مپ خیلی خیلی محبوب داس (De_Dust)





:: بازديد از اين مطلب : 224
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
تاريخ انتشار : پنج شنبه 27 آبان 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با اين پست
ليست
مي توانيد ديدگاه خود را بنويسيد


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: