طراحی سایت****
آپلود فایل
صندلی تالار
کاشت مو
دانلود آهنگ
عطر ادکلن لیلیوم
مانتو اکسون
وبلاگ
نوشته شده توسط : محمد

طراحی سایت چیست ؟: با رشد روز افزون استفاده از اینترنت و جامعه مجازی می توان گفت که اینترنت یکی از اعضای خانواده برای کاربران ان شده است . ولی برای بهره مند شدن از فواید این جامعه مجازی نیاز به تولید وب سایت و طراحی وب سایت است

تعریف وب سایت
وب سایت مکانی از اینترنت است که صفحه یا تعدادی از صفحات را در خود برای هدفی خاص نگهداری می کند ، در واقع این مکان مجموعه ای از صفحات است که برای هدفی خاص ایجاد شده اند.

به روال برنامه ریزی برای ایجاد یک سایت در فضای مجازی اینترنت که با ساختار کلی و جزئی ارائه می شود طراحی وب سایت گویند. این برنامه ریزی بر روی تمامی تصاویر ،متون ، فایل های صوتی و تصویری و المانهای خاص که برنامه نویسی شده اند اعمال می شود تا در نهایت تمام اینها بر روی صفحه ای که قابل روئیت در مرورگر باشد اعمال می شود و در فرمت بندی خاصی در طراحی وب سایت بر روی آن صفحه قرار می گیرند.

برای اینکه این صفحات قابل مشاهده در بیشتر مرورگرها باشد طراحی سایت حرفه ای را افراد طراح و برنامه نویسان از زبان های نشانه ای برای ایجاد یک ساختار اکثرا از زبان html (که امروزه html٥ قدرت بالایی را به این زبان برنامه نویسی ارائه کرده است) و هم چنین برای نمایش بهتر بعد از طراحی وب سایت از زبان css (که زبان css٣ در حال حاضر قدرت آن را افزایش داده است به طوری که می توان بدون نرم افزارهای گرافیکی نیز به طراحی وب سایت پرداخت ) استفاده می کنند . برای طراحی وب سایت از زبان های برنامه نویسی دیگر نظیر java، پی اچ پی ، ای اس پی دات نت، پرل و … نیز می توان استفاده کرد.

پروسه طراحی سایت ارزان
در حالت کلی برای طراحی وب سایت http://www.melliportal.com می توان این روال را در پیش گرفت :
مفهوم سازی
طرح ریزی
تحقیق قبل از ایجاد وب سایت
تحقیق کلی
تبلیغات

مدیریت فایلهای چند رسانه ای که در وب سایت وجود خواهند داشت ، مدیریت مطالب و محتوای سایت و هم چنین فایل های تصویری و صوتی موجود در آن را می توان توسط یک طراح ، یا گروهی از طراحان با وظیفه ای مشخص مدیریت کرد.

طراحی سایت ملی پرتال http://www.melliportal.com : یک وب سایت می تواند شامل صفحه اصلی که اکثرا به این صفحه ، خانه (HOME) و هم چنین می تواند شامل صفحات و بخش های دیگر باشد که هر یک از آنها برای اهداف خاصی در زمان طراحی وب سایت ایجاد شده اند. ولی صفحه اصلی یا خانه سایت مهم ترین قسمت یک وب سایت است و در مورد اهداف اصلی وب سایت و هم چنین تمام بروزرسانی هایی که در وب سایت انجام می شود را برای کاربران ارائه می کند. و تمام صفحات دیگر وب سایت از طریق همین صفحه اصلی شناخته می شوند . بدین صورت که لینکی از صفحه اصلی به آنها اختصاص داده شده است که کاربر با کلیک بر روی آن می تواند بخش های مورد علاقه و نیاز خود را ببیند.در واقع صفحه خانه را می توان مادر تمام صفحات وب دانست.
منبع: طراحی سایت ملی پرتال
http://www.melliportal.com





:: بازديد از اين مطلب : 212
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
تاريخ انتشار : پنج شنبه 27 آبان 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با اين پست
ليست
مي توانيد ديدگاه خود را بنويسيد


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: