ایمیل فیس بوک ..
آپلود فایل
صندلی تالار
کاشت مو
دانلود آهنگ
عطر ادکلن لیلیوم
مانتو اکسون
وبلاگ
نوشته شده توسط : محمد

بازاریابی اینترنتی به فرایند جذب و حفظ مشتری از طریق اینترنت گفته می شود. در انجام این نوع از بازاریابی باید اهداف را مشخص کرد و سپس وب سایتی مناسب از جهات مختلف مانند نحوه طراحی و برنامه نویسی مطابق با این اهداف تهیه کرد. تعیین اهداف در انجام بازاریابی اینترنتی بسیار مهم هستند. از جمله این اهداف می توان ترغیب بازدید کنندگان از وب سایت به تماس تلفنی و سفارش محصول ، دانلود کاتالوگ شرکت ، دانلود نسخه رایگان یک نرم افزار ، عضویت در وب سایت و … اشاره کرد.

بازاریابی آنلاین


آموزش بازاریابی

اولین مرحله در انجام بازاریابی اینترنتی ایجاد یک وب سایت حرفه ای بر مبنای اهداف از پیش تعیین شده است.

مرحله دوم ، افزایش ترافیک وب سایت با بازدید کنندگان مرتبط است. در این مرحله دو روش بازاریابی اینترنتی درون گرا و برون گرا مطرح می شوند. در انجام بازاریابی اینترنتی درون گرا سعی بر این است که بازدید کنندگان وب سایت افزایش یابد اما این کار بدون صرف هزینه و با ارائه اطلاعات مفید و سودمند به کاربران صورت گیرد. بازاریابی برون گرا نیز می تواند ترافیک یک وب سایت را افزایش دهد ولی این کار با صرف هزینه همراه است. روش هایی مانند تبلیغات کلیکی در موتورهای جستجو یا تبلیغات بنری ، تبلیغات در نشریات ، تلویزیون ، حضور در نمایشگاه ها و … که هزینه های زیادی برای جذب بازدید کننده به صاحبان وب سایت ها تحمیل می کند. اما در بازاریابی اینترنتی درون گرا که از سه قسمت اصلی سئو ، بازاریابی در شبکه های اجتماعی و وبلاگ نویسی در خصوص کسب و کار تشکیل شده است بدون صرف هزینه بازدید کنندگان با وب سایت مورد نظر آشنا می شوند. سایت آتا قلم ataghalam.com .به عنوان مثال در صورتی که وبلاگ نویسی در خصوص کسب و کار خود می کنید و بازدید کننده ای از طریق موتورهای جستجو به وبلاگ شما راهنمایی می شود شما می توانید درخواست انجام فعالیتی (call-to-action) در وبلاگ خود بگذارید و بازدید کننده را ترغیب به انجام کاری در وب سایت کنید مثلا کسب و کار شما در زمینه صنایع روشنایی است و در این زمینه نیز وبلاگ نویسی می کنید. بازدید کننده در مورد جدید ترین محصولات روشنایی در موتورهای جستجو ، جستجو می کند و شما در وبلاگ خود قبلا در این مورد مطلبی مفید نوشته اید و جدید ترین محصولات را به همراه تصاویر و توضیحات قرار داده اید و بازدید کننده شما را می یابد ، به وبلاگ شما وارد می شود ، مطلب را می خواند و به اطلاعات مورد نیاز خود دسترسی پیدا می کند. شما در مکانی در وبلاگ ، بنری به صفحه آشنایی با محصولات جدید قرار می دهید و بازدید کننده را ترغیب می کنید که بر روی این بنر کلیک کند و به صفحه فرود (landing page) برود و با محصولات جدید شما آشنا شود. حال اگر هدف شما تماس تلفنی برای ثبت سفارش باشد و بازدید کننده این کار را انجام دهد و فروشی صورت گیرد شما چرخه فروش را تکمیل و بازدید کننده را به مشتری بالفعل تبدیل کرده اید که این کار مشکلی است که بتوان بازدید کننده را مستقیما به مشتری بالفعل تبدیل کرد که اصطلاحا به آن visitor to customer conversion می گویند. بیشتر بازدید کنندگان ، به راحتی به مشتری بالفعل تبدیل نمی شوند و باید آن ها را کم کم برای این تبدیل آماده نمود. ابتدا باید بازدید کنندگان را ترغیب به تبدیل شدن به مشتری بالقوه کرد که به آن lead generation گفته می شود و سپس مشتری بالقوه را تبدیل به مشتری بالفعل کرد. بنابراین اقداماتی همچون استفاده از بازاریابی ایمیلی و ارسال ایمیل خبرنامه به کاربران ، برای تبدیل مشتری بالقوه به مشتری بالفعل هستند و بدین ترتیب به آماده کردن و متقاعد کردن مشتری بالقوه برای تبدیل شدن به مشتری بالفعل ، lead nurturing می گویند. پس مرحله سوم ، تبدیل بازدید کنندگان به مشتریان بالقوه و بالفعل است.

مرحله چهارم ، اندازه گیری است. در بازاریابی اینترنتی باید نحوه این تبدیل ها را اندازه گیری کرد. به عنوان مثال در صورتی که وبلاگ ۱۰۰۰ بازدید کننده مرتبط که از موتورهای جستجو وارد آن شده اند داشته اما هیچ کدام از این بازدید کنندگان اهداف از پیش تعیین شده ی ما مانند عضویت در خبرنامه ، طرفداری در شبکه های اجتماعی ، تماس تلفنی و … را انجام نداده اند تبدیل ضعیفی صورت گرفته است و باید تدبیری در این مورد اندیشیده شود. ممکن است مجبور شویم جانمایی المان ها در صفحات ، طراحی و موارد دیگر را تغییر دهیم تا بتوانیم میزان این تبدیل را افزایش دهیم.

مرحله پنجم در انجام بازاریابی اینترنتی توسط بازاریاب آنلاین حفظ مشتری و تلاش برای ترغیب وی برای خرید مجدد است. مشتری که یکبار از سایت خریدی انجام داده است احتمال خرید مجدد آن از مشتری جدید به مراتب بیشتر است. انجام بازاریابی ایمیلی ، بازاریابی در شبکه های اجتماعی و … می تواند مشتریانی که یکبار از سایت خرید کرده اند را مجددا برای خرید از آن تشویق کند.

ارسال ایمیل تبلیغاتی

ما برنامه ارسال ایمیل تبلیغاتی فارسی به همراه میلیون ها ایمیل فعال ایرانی در دسته بندی های مشخص را در اختیار شما قرار می دهیم
هزاران ایمیل با سرعت زیادی در کمترین زمان ممکن به اینباکس مخاطبین ارسال می شود
اکنون سایت شما .سایت آتا قلم ataghalam.com .بخاطر تبلیغات گسترده ای که انجام داده اید ، دارای بازدیدکننده بسیار زیادی است
همزمان با افزایش بازدیدکننده ، درآمد شما نیز افزایش قابل توجهی خواهد داشت
بانک ایمیل آپدیت شد
ایمیل مارکتینگ
۶ میلیون ایمیل فعال ایرانی به صورت دسته بندی شده
بازاریابی ایمیلی
۸۰۰ هزار ایمیل دانشجویان و افراد تحصیل کرده در رشته ها و گروه های مشخص
بانک ایمیل مشاغل
۵ میلیون ایمیل فیس بوک برای افزایش تعداد دوستان در پروفایل فیس بوک
بانک ایمیل ایرانی
۶۰ هزار ایمیل دسته بندی شده از شرکت های ایرانی
بانک ایمیل فعال
۸۰۰ هزار ایمیل دسته بندی شده از مشاغل و اصناف
هزاران ایمیل از کاربران سایت ها و سرویس های وبلاگ دهی مثل بلاگفا ، میهن بلاگ ، پرشین بلاگ و …
هزاران ایمیل از کاربران گروه های یاهو و چت روم ها
جدیدترین نرم افزار ارسال ایمیل تبلیغاتی به صورت کاملا فارسی





:: بازديد از اين مطلب : 570
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
تاريخ انتشار : یک شنبه 22 فروردين 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با اين پست
ليست
مي توانيد ديدگاه خود را بنويسيد


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: