نرم افزار فست فود و رستوران
آپلود فایل
صندلی تالار
کاشت مو
دانلود آهنگ
عطر ادکلن لیلیوم
مانتو اکسون
وبلاگ
نوشته شده توسط : محمد

نرم افزار مدیریت رستوران عارف رایانه، برنامه ویژه حسابداری و مدیریت انواع مراکز فروش اغذیه اعم از: رستوران، فست فود، کافی شاپ، آشپزخانه، سفره خانه، کترینگ، کافه، اغذیه و ساندویچ فروشی و ... توسط رایانه می باشد.

نرم افزار رستوران

نرم افزار رستوران

نرم افزار مدیریت رستوران عارف رایانه، برنامه ویژه حسابداری و مدیریت انواع مراکز فروش اغذیه اعم از: رستوران، فست فود، کافی شاپ، آشپزخانه، سفره خانه، کترینگ، کافه، اغذیه و ساندویچ فروشی و … توسط رایانه می باشد.
سادگی و سهولت کار با این نرم افزار رستوران باعث گردیده است تا در کوتاه ترین زمان، عملیات صدور فیش صندوق و تهیه گزارشات مربوطه را انجام داد. قابلیت تعریف و طبقه بندی انواع کالا در نرم افزار، این امکان را بوجود آورده است تا برای هر گونه غذا، نوشیدنی، دسر، سرویس و … فیش صندوق صادر نمود.
مجهز بودن به سیستم سامانه پیام کوتاه و سیستم کالرآیدی، صندوق و صدور فیش، سیستم انبارداری، صدور اشتراک برای مشتریان، مدیریت پیک و میز و … را از امکانات مهم این نرم افزار رستوران می توان نام برد.

سفارش و دانلود نرم افزار رستوران

با سفارش آنلاین نرم افزار مدیریت و حسابداری رستوران و فست فود، می توانید نسخه اصلی این نرم افزار را در کمتر از چند دقیقه دانلود و بر روی رایانه خود نصب و استفاده نمائید.

دستگاه کالرآیدی (Caller-ID) برای نرم افزار رستوران

همانطور که می دانید هنگام سرویس دهی به مشتریان خارج از رستوران، مشاهده آدرس و مشخصات مشتری در نرم افزار، علاوه بر پاسخگویی راحت تر و تسریع در عملیات صدور فیش غذا، باعث کیفیت و سرویس دهی بهتر به مشتریان رستوران نیز می گردد. برای این منظور می توان از از سیستم کالر آیدی موجود در نرم افزار رستوران عارف رایانه استفاده نمائید.  عارف رایانه دستگاه های آی دی کالر مخصوص استفاده این نرم افزار را نیز به طور مجزا ارائه می نماید. این دستگاه ها از طریق پورت USB به رایانه متصل شده و از 2 تا 8 خط تلفن را به طور همزمان مانیتور می نمایند

معرفی نرم افزار رستوران

نرم افزار رستوران عارف رایانه برنامه ای است که توسط شرکت عارف رایانه جهت مدیریت و حسابداری رستوران، فست فود، کافی شاپ و انواع مراکز فروش اغذیه تولید شده است.
این نرم افزار رستوران با بهره گیری از بانک اطلاعاتی قدرتمند مایکروسافت اس کیو ال سرور، عملیات فروش روزانه را در سیستم ثبت کرده و علاوه بر صدور انواع فیش غذا و فاکتور های مربوط به خرید و فروش کالا، امکان مدیریت فروش رستوران را برای مدیران فراهم نموده است.
در نرم افزار رستوران عارف رایانه، هر مدیر یا منشی رستوران می تواند با تعریف منوی مربوط به رستوران یا فست فود خود، در کمتر از چند ثانیه برای مشتریان فیش صادر کرده و در پایان روز، از فروش انجام شده گزارشان مربوطه را تهیه نمائید. همچنین امکان تعریف پیک موتوری و فروش از طریق دستگاه آی دی کالر (بدون پرسیدن کد اشتراک از مشتری) امکان صدور فیش امکان پذیر است.
.
نرم افزار رستوران عارف رایانه دارای بیش از 7 سال سابقه اجرایی، در بسیاری از مراکز فروش اغذیه همچون: رستوران، فست فود، کافی شاپ، ساندویچ فروشی، سفره خانه و … در حال استفاده می باشد و در حال حاضر ویرایش 2014 این محصول، با امکانات بیشتر و فرمت های جدید بانکی قابل دانلود و استفاده باشد.
.
قیمت نرم افزار رستوران عارف رایانه نسبت به سایر نرم افزار های مشابه ارزانتر بوده و تا کنون بابت پشتیبانی و ارائه آپدیت های جدید در سالهای آتی استفاده از آن، هیچگونه هزینه اضافی از کاربران دریافت نگردیده است. کادر پشتیبانی و توسعه این نرم افزار مفتخر است به اینکه بخشی از مشتریان این محصول را توسط معرفی کاربران در حال استفاده آن بدست آورده است.

ویژگی های کلی نرم افزار رستوران

امکان نصب و راه اندازی آسان در کمتر از چند دقیقه توسط هر کاربر و رابط کاربری ساده و کاربر پسند (User friendly) جهت یادگیری سریع
امکان نصب و استفاده به صورت “تحت شبکه” و بر روی بیش از یک رایانه (ثبت و تغییر اطلاعات بر روی رایانه منشی و مدیریت به طور همزمان)
داری راهنمای کامل از مرحله نصب و راه اندازی تا استفاده (بصورت داکیومنت و فیلم)
سرعت بالا در صدور و پرینت چک و امکان تهیه گزارشات متنوع از وضعیت و صورتحساب چک های پرداختی و دریافتی
مجهز به سامانه پیام کوتاه و ارسال پیامک های یاد آوری و گزارشات حسابداری برای بیماران، پزشکان و مدیران تعریف شده
امنیت بالا در نگهداری از اطلاعات ثبت شده و مدیریت کاربران با سطوح دسترسی مختلف
بروز رسانی خودکار نرم افزار رستوران از طریق وب سایت عارف رایانه در کمتر از چند دقیقه
پشتیبانی آنلاین توسط ایمیل، سامانه پیام کوتاه و نرم افزار ریموت از راه دور توسط کارشناسان

منبع مطلب: نرم افزار رستوران





:: بازديد از اين مطلب : 625
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
تاريخ انتشار : چهار شنبه 21 بهمن 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با اين پست
ليست
مي توانيد ديدگاه خود را بنويسيد


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: