دانلود تلگرام | واتس اپ اندروید | کلش رویال
آپلود فایل
صندلی تالار
کاشت مو
دانلود آهنگ
عطر ادکلن لیلیوم
مانتو اکسون
وبلاگ
نوشته شده توسط : محمد
برنامه اندروید | دانلود تلگرام | واتس آپ اندروید |  کلش رویال

 

http://www.rupload.ir/upload/eyjodzagx4s5ezs32.png



برنامه اندروید:

 برنامه اندروید  (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل موبایل است که گوگل برای اسمارت فون‌ها و تبلت‌هاو هم اکنون برای تلویزیون‌ها عرضه می‌نماید و با همکاری ده‌ها شرکت بر روی دستگاه‌های مبتنی بر اندروید قرار می‌دهداندروید بر پایهٔ هسته لینوکس ساخته شده‌است و بیشترین استفاده را در بین سیستم عامل‌های موبایل دارد.

تلگرام:

پیام‌رسان تلگرام
 (به انگلیسی: Telegram) پیام‌رسانی چندسکویی است که برای نسخه‌های کلاینت متن‌باز است. کاربران  می‌توانند  با دانلود تلگرام پیام‌ها، تصاویر، ویدئوها و اسناد (همه انواع پرونده‌ها پشتیبانی می‌شود) خودویرانگر و رمزنگاری‌شده تبادل کنند. تلگرام رسماً برای اندروید و آی‌اواس (از جمله تبلت‌ها و دستگاه‌های بدون وای-فای) در دسترس است. نرم‌افزارهای کلاینت غیررسمی برای ویندوز فون، همین‌طور نسخه وب، نسخه اواس ده، نسخه لینوکس و یک کلاینت دسکتاپ ویندوز از توسعه‌دهنده‌های مستقل که از رابط برنامه‌نویسی نرم‌افزار تلگرام استفاده می‌کنند در دسترس هستند.کاربران نرم‌افزار امکان تبادل پیام، عکس، ویدیو و فایل تا حجم ۱٬۵ گیگابایت را دارند. تلگرام توسط دو برادر با نام‌های پاول دورف و نیکلای دورف به بازار آمد. پاول دورف برادر کوچک نیکلای دورف است و سازمان غیرانتفاعی کارآفرینی در آلمان دارد که پشتیبان مالی پروژه است. تلگرام توسط یک سازمان غیرانتفاعی آلمانی متعلق به کارآفرین و نیکوکار روس پاول دورف اداره می‌شود.


واتس‌اَپ:

واتس‌اَپ
 (به انگلیسی: WhatsApp) یک برنامه پیام‌رسانی فوری برای تلفن‌های هوشمند است. این برنامه توسط شرکت سهامی واتس‌اپ ساخته شده است. مؤسس شرکت و سازنده این برنامه جن کوم است. پیام‌رسان WhatsApp سامانه‌ای نرم‌افزاری برای گوشی‌های هوشمند آندروید، آیفون، نوکیا، و بلک‌بری است. این پیام‌رسان از ارتباط دیتا و یا WLAN (وای-فای) برای فرستادن پیام استفاده می‌کند. این سرویس پیام رسانی تنها سال اول رایگان است و پس از آن ۰٫۹۹ دلار در سال باید پرداخت شود. واتس اپ و نرم‌افزارهای شبیه به آن امروزه با گسترش اینترنت همراه، جایگزینی برای اس ام اس یا پیام‌های متنی کلاسیک شده‌اند. واتس اپ در سال ۲۰۱۳ در سراسر جهان ۴۵۰ میلیون کاربر داشته که حداقل ماهی یکبار آنلاین بوده‌اند.
 
کلش رویال :

 Clash Royal یک بازی استراتژیک آنلاین برای دستگاه های اندروید و آی او اس می باشد که به تازگی توسط کمپانی نام آشنای سوپرسل سازنده بازی های محبوب کلش آف کلنز , هی دی و بوم بیچ ارائه شده است.  در بازی کلش رویال شخصیت ها  مشابه شخصیت های بازی کلش آف کلنز می باشد اما طراحی و گیم پلی بازی کاملا متفاوت است. در این بازی کارتی شما می توانید به صورت رو در رو و در زمان واقعی در مقابل حریفان خودتان قرار بگیرید و با آن ها به مبارزه بپردازید. هدف شما در این بازی ارسال نیروها به سوی ارتش دشمن و تخریب ساختمان ها و تجهیزات و سرنگونی پادشاه آن برای جمع آوری کارت ها می باشد. همچنین شما می توانید یک قبیله تشکیل دهید و کارت ها و حملات خود را با آن ها به اشتراک بگذارید. اگر از آن دسته کاربران بازی پرطرفدار کلش آف کلنز می باشید پیشنهاد می کنیم حتما این بازی زیبا را دریافت نمایید.





:: برچسب‌ها: برنامه اندروید , دانلود تلگرام , واتس اپ , کلش رویال ,
:: بازديد از اين مطلب : 381
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
تاريخ انتشار : شنبه 17 بهمن 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با اين پست
ليست
مي توانيد ديدگاه خود را بنويسيد


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: