شرایط نگهداری انگشتر شرف شمس طرح یا حسین
آپلود فایل
صندلی تالار
کاشت مو
دانلود آهنگ
عطر ادکلن لیلیوم
مانتو اکسون
وبلاگ
نوشته شده توسط : محمد

ارسال به 100 درجه کلوب دات کام

۱- امام صادق (ع) فرموده اند: بر روی سنگ حدید صینی امیر مومنان امام علی (ع) دعایی در ۷ سطر حک شده است

اعددت لکل هول لا اله الا الله
و لکل کرب لا حول و لا قوه الا بالله
و لکل مصیبه نازله حسبی الله
و لک ذنب صغیره و کبیره استغفرلله
و لکن هم و غم فادح ما شاء الله
و لک نعمه متجدده الحمد لله
ما بعلی بن ابی طالب من نعم فمن الله

و این انگشتری بوده است که امام علی (ع) آن را در هنگام مواجهه با مشکلات به ویژه در هنگام جنگ و رویارویی با دشمن، در انگشت مبارک می نموده اند. (کتاب مکارم الخلاق صفحه ۹۳)

۲- روایت شده است اگر در اولین جمعه ماه رمضان بر نگین حدید صینی در دو سطر ذکر

کعسلهون لا اهـ لا الاول بالله
لا الاء الا آلاوک یا الله

حکاکی شود، برکت و روزی بسیار خواهند یافت. (کتاب مکارم الاخلاق صفحه ۹۳)

۳- امام صادق (ع) : دوست دارم هر مومنی پنج انگشتر در دست داشته باشد (عقیق، فیروزه، یاقوت، در نجف و حدید صینی) و هنگام رویارویی و برخورد با دشمنان دست کردن انگشتر حدید صینی را مکروه نمی دانم، بلکه بسیار دوست دارم تا اتش شر آن ها را خاموش کند. پس همانا انگشتر حدید صینی، اجنه و انسان های شرور و سرکش را فراری می دهد و دور می کند.(التذهیب:۳۷/۶ و جامع الاخبار : صفحه ۱۳۴ و فرحه الغری صفحه ۱۱۳ و وسایل : ۴۰۳/۱۴)

راوی می گوید:از این حدیث بسیار متعجب شدم و نزد امام حسن عسکری (ع) رفتم. حضرت فرمودند:بله این حدیث صحیح است و از جدم امام صادق (ع) می باشد. (حلیه المتقین صفحه ۶۷)

۴- مردی به امام صادق(ع)عرض کرد: مولای من! من از حاکم سرزمین جزیره در هراسم و می ترسم از این که او مرا به دشمنانم معرفی کند و به آن ها تحویلم دهد. امام صادق (ع) فرمود: انگشتری تهیه کن که نگین آن حدید صینی باشد و بر روی آن سه جمله در سه سطر بنویس:

اعوذ بجلال الله
اعوذ بکلمات الله
اعوذ برسول الله

و بر پشت نگین، دو جمله در دو سطر بنویس:

امنت بالله و کتبه
انی واثق بالله و رسله

و بعد دور نگین بنویس:

اشهد ان لا اله الا الله مخلصا

و این انگشتری را در این موارد درست کن:

۱- زمانی که از اذیت و آزار یکی از مردم هراس پیدا کردی و یا جانت از شر دشمنان در خطر بود، پس از ترس تو از او از بین خواهد رفت و جانت در امان می ماند( و گزندی از او به تو نمی رسد)
۲- در جایی که در امور و نیازهایت با مشکل و سختی مواجه شدی، پس به خواست خدا بر تو آسان خواهد شد.
۳- هم چنین بیاویز بر گردن زنی که زایمان بر او سخت شده، پس به خواست خدا، وضع حمل او آسان می شود
۴- و هم چنین برطرف می کند چشم زخم را از کسی که چشم زخم خورده و اثر آن را از بین می برد.

بعد حضرت فرمود این انگشتری را از نجاست و بوی گند و بد حفظ کن و آن را داخل حمام و دست شویی مبر! پس هر کس بر جان خودش ایمن نیست و از هلاکت می ترسد از این انگشتری استفاده کند و آن را از دشمنانت بپوشان تا مبادا از آن استفاده کنند. و آن را به کسی نده مگر آن که او هم از شیعیان باشد و به او مطمئن باشی.(الامان صفحه ۵۰ و مستدرک ۲۹۹/۳)

انگشتر نقره مردانه ویژه شرف آنلاین با نگین حدید صینی را که سفارش دهید حکاکان ما ذکری را بر روی آن حکاکی می کنند که همان ذکری است که بر روی نگین انگشتر حدید صینی امام علی (ع) حک شده بوده است. در انتهای این ذکر نام و نام پدر فرد صاحب نگین توسط حکاکان حک می شود. همراه داشتن این نگین خواص زیر را دارد:

۱- یاری رساندن به انسان در مشکلات شدید
۲- حکاکی شدت ذکر مخصوص فرد استفاده کننده
۳- مفید هنگام جنگ و رویارویی با دشمن
۴- فراری دادن اجنه
۵- فراری دادن انسان های شرور و سرکش
۶- یکی از ۵ نگین توصیه شده از امام صادق(ع)
۷- تقویت عمل قلب و گردش خون
۸- درمان بیماری های فشار خون و کم خونی
۹- تسکین درد آرتروز و انقباضات ماهیچه ای

شرف الشمس چیست؟

در باور عامیانه شرف الشمس نگینی زرد رنگ است ولی همانطور که در کتاب های اسلامی آورده شده است در واقع شرف شمس سنگ نیست، بلکه ذکری منسوب به امام علی (ع) می باشد با آدابی خاص پشت عقیق زرد رنگ توسط افراد باتجربه با دقت بالا حکاکی شده و این نگین را می توان به صورت انگشتر (انگشتر شرف شمس طرح یاحسین) و گردنبند و … همراه خود داشت .این ذکر که گفته می شود از اسامی خداوند می باشد ۱۳ حرف دارد که ۴ حرف از تورات ۴ حرف از انجیل و ۵ حرف از قرآن کریم می باشد. شرف شمس سالی یکبار در ساعات خاصی از روز ۱۹ فروردین که از تقویم های نجومی استخراج می شود بر روی عقیق زرد مانند نگین انگشتر شرف شمس طرح یاحسین حکاکی شده و دارای خواص ویژه ای است.

خواص انگشتر شرف شمس چیست؟

البته که امید اول همه ما خدا و اهل بیت (ع) هستند و باید حاجات خود را از ایشان بخواهیم و درکنار آن شرف الشمس انشالله موثر می باشد. خواص انگشتر شرف شمس طرح یاحسین  از دو جنبه اهمیت دارد یکی در خواص بی نظیر خود سنگ عقیق پنهان است  و دیگری در قدرت اسم اعظم الهی که پشت نگین حکاکی می شود. چندی از خواص عقیق شرف الشمس دفع فقر، حفاظت اموال، باز شدن ابواب رزق و روزی، دفع بیماری، حفظ از گزند جانوران و ایمنی از بلایا و دشمنان، کسب عزت و مقام است. بی شک آثار سریع و متداوم این نگین در افزایش رزق و روزی مورد تایید همگان بوده و گشایش امور را در سریعترین زمان به شکل کاملا مشهودی ایجاد می نماید.

شرف الشمس در آیات و روایات

۱- مرحوم شیخ بهائی در کتاب سرّ المستتر می گویند: که شرف الشمس را باید در روز ۱۹ حمل که مطابق با روز ۱۹ فروردین است، از طلوع آفتاب تا ظهر بر عقیق زرد و در صورت عدم امکان بر کاغذ زردی نوشته و با خود حمل نماید.(انگشتر شرف شمس طرح یاحسین)

۲- در کتاب «جنه‏الوافیه» مشهور به «مصباح کفعمی» آمده است: این حروف ( دعای شرف الشمس ) شکل اسم اعظم است، سپس در حاشیه کتاب یاد شده می گوید: در بعضی از کتاب های شیعه دیدم که از امیر المؤمنین (ع) نقل شده است.(بحارالانوار، ج ۵۴، ص ۲۲٫)

۳- در کتاب ریحانه الادب هم ذیل نام “ابو البدر” از عالمان قدیم شهر اردبیل ، به نقل از او شرح مفصلی در باره شرف الشمس و حروف آن و اشعاری که به امام علی در مورد این حروف منسوب است و طرز نوشتن این حروف داده است.( ریحانه الادب، ، مدرس تبریزی ، ج۷ ، ص۲۳-۲۴،چ چهارم، تهران،خیام، ۱۳۷۴)

۴- در کتب قدیمی مثل «السحاب اللئالی» تالیف سید عبدالله بوشهری آمده، شرف الشمس از علوم غریبه است و در دفع فقر و بیماری ها و حفظ صاحب آن از گزند جانوران و ایمنی از بلایا و کسب عزت و بزرگی تاثیر دارد.

۵- آیت الله مظاهری: “شرف الشمس مورد اعتماد است.”

۶- علامه مبشر کاشانی در کتاب خود به زمان، آداب و کیفیت شرف شمس اشاره کرده است

۷- در کتاب «هزار و یک نکته»، نکته ۹۷۷، تألیف آیت الله حسن زاده آملی نیز مطالبی راجع به شرف شمس آمده است.

۸- در کتاب “جواهر مکنونه” که از کتب خطی اذکار است به شرف شمس اشاره شده است.

خواص انگشتر نقره (انگشتر شرف شمس طرح یاحسین)

ذکر شده است که لا تختموا بغیر الفضه فَانَّ رسول الله (ص) قال :” ما طهر الله یداً فیها خاتم حدید”
جز انگشتر نقره به دست نکنید زیرا رسول خدا (ص) فرمودند خداوند پاک نکند دستی را که در آن انگشتری از جنس آهن می باشد

نقره برای بهبودی و شکل گیری استخوان، فرم دهی و ترمیم پوست تاثیر بسزای دارد. این فلز بسیار بیشتر از سایر مواد ضد عفونی تاثیر گزار است و ۶۵۰ میکروب را از بین می برد بدون این که مانند دیگر ضد عفونی کننده ها عوارض بعدی بر جای گذارد.

لذا در زمانی که جواهرات نقره را به همراه دارید کمک می کنند که انرژی بیشتری انباشته شود . همچنین به نظر می رسد نقره به اجتناب از تمایل های کسالت آور کمک می کند و در نتیجه استفاده از نقره ممکن است شما احساس تازگی و نیرومندی کنید نقره به شما کمک می کند که افکار خود را متمرکز کنید .
همان طور که شما ممکن است قبلا خوانده باشید نقره از طریق پوست جذب می شود و اثر تسکین درد دارد، به همین دلیل دستبندهای نقره خیلی محبوب است .

شرایط نگهداری انگشتر شرف شمس طرح یاحسین

ذکر شرف الشمس به صورت حروف و اشکالی رمزگونه نوشته خواهد شد و ضرورتی ندارد فردی که نگین شرف شمس (انگشتر مردانه شرف الشمس) همراه خود دارد وضو داشته باشد. همراه داشتن آن در مکان هایی مانند دستشویی و حمام نیز مشکلی ندارد.

ضمانت اصل بودن انگشتر شرف شمس طرح یاحسین

شرف آنلاین مفتخر است که تمام محصولاتش مانند انگشتر مردانه شرف الشمس اصل می باشند و خواص معدنی، و درمانی خاص خود را دارا بوده و قابلیت صدور شناسنامه رسمی و معتبر را دارند.(هزینه صدور شناسنامه از ۶۰ هزار تومان به بالا و برعهده خود مشتری می باشد.)


روش پرداخت هزینه انگشتر شرف شمس طرح یاحسین

۱- پرداخت اینترنتی از طریق درگاه های بانک های معتبر کشور (رمز دوم کارت بانکی لازم است)

۲- کارت به کارت (با افزایش حجم سفارشات ممکن است روش کارت به کارت غیر فعال شود)

ما به همه ی سوالات شما در رابطه با شرف شمس  پاسخ داده ایم برای مشاهده سوالات و پاسخ ها بر روی لینک زیر کلیک کنید





:: بازديد از اين مطلب : 484
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
تاريخ انتشار : یک شنبه 21 مرداد 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با اين پست
ليست
مي توانيد ديدگاه خود را بنويسيد


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: