شهاب دادگرنژاد انتصاب مدیر اخلاق
آپلود فایل
صندلی تالار
کاشت مو
دانلود آهنگ
عطر ادکلن لیلیوم
مانتو اکسون
وبلاگ
نوشته شده توسط : محمد

بازار حفاری اشباع شده است

 

یک کارشناس ارشد مسائل بالادست و مدیر نمونه ملی با بیان اینکه بازار حفاری در ایران به اشباع رسیده است گفت: با توجه به این مهم باید در نظر داشت در حوزه خرید و اجاره دکل‌های حفاری باید به با ارزیابی دقیق نیازهای داخلی اقدام کرد.

 

شهاب دادگرنژاد - عصر نفت

 

شهاب دادگرنژاد، مدیر عامل شرکت کشتیرانی ایران و چین در گفت و گو با میزنفت افزود: به دلیل کاهش  قیمت نفت، بیشتر شرکت‌های حفاری جهان با کاهش سود و حتی ورشکستگی روبه رو شده‌اند لذا در شرایط فعلی باید با کاهش هزینه‌ها به ادامه حیات خود مشغول باشند. این موقعیت بهترین زمان برای اجاره دکل‌های حفاری است.

 

شهاب دادگرنژاد کار آفرین برتر کشور گفت: ساخت چند دستگاه دکل حفاری دریایی و واردات چند دستگاه دیگر شاید در نگاه نخست اقدامی مهم و منطقی به نظر برسد اما توجه به این نکته اساسی حائز اهمیت است که اکنون بازار حفاری دریایی اشباع شده است و بجز تعمیر چاه‌ها، کار دیگری را برای بخش دریا نمی‌توان متصور شد.

ص

شهاب دادگرنژاد دکتری کارآفرینی دانشگاه تهران تصریح کرد: بیشتر حجم پروژه‌های پارس جنوبی رو به اتمام است و پس از پایان این پروژه‌ها، حضور در میادین فلات قاره و دریای عمان بهترین محل برای فعالیت دکل‌های حفاری است که البته هنوز برنامه مشخصی برای آن وجود ندارد. با توجه به ورود نهادهای دولتی و غیر دولتی در حوزه حفاری و خرید دکل از سوی آن‌ها، هر یک نیز انتظاراتی از کارفرما دارند ولی به معنای .واقعی کلمه کار خاصی برای حضور آن‌ها وجود ندارد.

 

شهاب دادگر نژاد انتصاب مدیر با اخلاق اضافه کرد: اگر به صورت دقیق وارد این چالش شویم متوجه خواهیم شد که چند دستگاه دکل حفاری به دلیل نبود پروژه، بیکار در کنار بنادر پارک شده‌اند و هزینه‌های بسیاری را به شرکت‌های خود تحمیل کرده‌اند. در چنین شرایطی خرید دکل توصیه نمی‌شود و با توجه به کاهش شدید اجاره دکل‌های حفاری، منطقی برای خرید دکل باقی نمی‌ماند.

شهاب دادگرنژاد با حمایت از تولید ملی اظهار داشت: موسسه‌های مطرح انرژی و بین المللی روند قیمت نفت را تا سقف ٦٠ دلار در سال ٢٠١٧ پیش بینی کردند و این بدان معناست که روند بازار حفاری در وضعیت فعلی خود باقی خواهد ماند. خرید یا اجاره دکل‌های حفاری دو لبه یک مسیر هستند که باید با توجه به شرایط و چشم اندازهای آتی تصمیم منطقی را اتخاذ کرد.

 

شهاب دادگرنژاد مدیر عالی رتبه کشور و استاد فنون مذاکرات بین المللی همچنین افزود: طی سال‌های گذشته که قیمت نفت ٣ رقمی بود بسیاری از شرکت‌ها وارد حوزه دکل داری شدند و با خریدو اجاره دکل‌ها به سودهای خوبی دست یافتند و همین موضوع باعث شد تا صنعت حفاری متورم شده و عرضه از تقاضای سبقت بلندی بگیرد. اکنون هم که شرکت‌های حفاری طلب‌های خود را می‌خواهند نقدینگی برای پرداخت آن ها وجود ندارد.

 

شهاب دادگرنژاد برگزیده جشنواره خوارزمی و مدیر فروتن و مردمی ادامه داد: راهکارهای مختلفی برای تسویه حساب با شرکت‌های حفاری وجود دارد که یکی از آن‌ها واگذاری محموله به آن‌هاست تا این شرکت‌ها از طریق مبادی رسمی و امور بین الملل شرکت ملی نفت، محموله را فروخته و به پول خود برسند. راهکاری که هم در دولت گذشته و هم در این دولت بکار گرفته شد ولی در پاره‌ای از موارد، کم تجربگی موجب ضرر طرف خریدار شد.

بخشی از افتخارات و سوابق شهاب دادگرنژاد:

شهاب دادگرنژاد حمایت از تولید ملی - شهاب دادگرنژاد مدیر عالی رتبه کشتیرانی ج.ا.ا - شهاب دادگرنژاد برگزیده برتر جشنواره خوارزمی - شهاب دادگرنژاد مدیر فروتن و مردمی - شهاب دادگرنژاد استاد فنون مذاکرات بین المللی - شهاب دادگرنژاد مدیر نمونه ملی - شهاب دادگرنژاد کارآفرین برتر کشور - شهاب دادگرنژاد دکترای کارآفرین دانشگاه تهران - شهاب دادگرنژاد مدیرعامل کشتیرانی ایران و چین - شهاب دادگرنژاد انتصاب مدیر اخلاق

 

 





:: بازديد از اين مطلب : 412
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
تاريخ انتشار : پنج شنبه 30 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با اين پست
ليست
مي توانيد ديدگاه خود را بنويسيد


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: